eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Surowe" sądy mamy (dla policjantów) [Zgon Stachowiaka na komisariacie policji, prawomocny wyrok] › Re: "Surowe" sądy mamy (dla policjantów) [Zgon Stachowiaka na komisariacie policji, prawomocny wyrok]
  • Data: 2020-02-22 12:57:51
    Temat: Re: "Surowe" sądy mamy (dla policjantów) [Zgon Stachowiaka na komisariacie policji, prawomocny wyrok]
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.02.2020 o 12:27, Konopny pisze:

    > Ojeju jeju jeju. Szreku jak i reszta obudzili się w nowej rzeczywistości
    > po 2015r, wcześniej byli ślepi, niemi i głusi.
    >
    > Ale teraz! Mordujo ku...wa mordujo na ulicach. Gdzie do k.nędzy
    > byłeś wcześniej? Czemu wcześniej nie piałeś?

    A co to ma do rzeczy - jak kiedyś ktoś kogoś zabił to znaczy, że teraz
    już można i nie ma sprawy? Zresztą jak ci się chce to znajdziesz jak
    pisałem o niejakim klocu co zaliczył kopa w głowę na marszu. I pisałem
    dwie rzeczy - że z jednej strony koleś trochę niepoważny - idzie na
    ustawkę z policją i potem się dziwi, że dostał. I drugą, że ten
    policjant powinien wylecieć w trybie natychmiastowym a oprócz tego
    ponieść odpowiedzialność karną.

    --
    Shrek