eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Surowe" sądy mamy (dla policjantów) [Zgon Stachowiaka na komisariacie policji, prawomocny wyrok] › Re: Przemek Czaja (1998) - Pierwszy Grzegorz Przemyk (1983) RP3
  • Data: 2020-02-26 13:34:21
    Temat: Re: Przemek Czaja (1998) - Pierwszy Grzegorz Przemyk (1983) RP3
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    Shrek <...@w...pl> pisze:

    >Różnica w przypadku Igora Stachowiak jest jak dla mnie między twardym
    >dowodem *na fragment* który wyciekł i już nie się dało go "zniknąć"
    >a tym co "można domniemywać" jako "standard" w innych przypadkach.
    >Domniemania to jego dowód (w sądzie), ale zaufanie zajebią pokazowo.

    Owszem, ale zauwaz ze:
    -gdyby nie wyciekl ... kto wie, co by sie stalo, prokurator zamiotlby
    pod dywan, czy po prostu działa nierychliwie ?
    czy tylko zaproponowalby dobrowolne poddanie sie karze ... i won z
    policji.

    Gdzies tam jest rodzina, ktora moze zazalenia na umorzenia skladac, a
    prokurator ... pokaze im te nagrania, lub nie pokaze ?

    -nie slychac narzekan, aby kogos przesluchiwano w toalecie z uzyciem
    paralizatora ... wiec moze to nie jest standard ?

    Ale nie zastrzelil, wiec sie nadaje :-(

    J.