eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"Surowe" sądy mamy (dla policjantów) [Zgon Stachowiaka na komisariacie policji, prawomocny wyrok] › Re: Przemek Czaja (1998) - Pierwszy Grzegorz Przemyk (1983) RP3
  • Data: 2020-02-25 11:51:18
    Temat: Re: Przemek Czaja (1998) - Pierwszy Grzegorz Przemyk (1983) RP3
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Opis jest dobitny, ale ... co sie dziwic, ze na kibolskich zamieszkach
    > ktos oberwie w łeb.
    > [...]
    > [...]

    Zamieszki był dopiero po "pozbawieniu życia przez policjanta".

    Policjanci wypowiadający się po TVP _na początku_ zamieszek
    "duchem" swoich wypowiedzi na dziesięciolecia ustalili mi
    przekonanie że "policja z milicji" w sposób oczywisty
    nie zasługuje na więcej niż *ograniczone* "zaufanie".
    Policja *wtedy* u mnie wypracowała solidne przekonanie że gdyby nie te
    _kilkudniowe_ zamieszki to sprawa zostałaby zamieciona pod dywan.
    Teraz z przypadku sporej części "budzących wątpliwości" śmierci
    za to płacą IMHO *zasłużenie* .

    --
    A. Filip