  • 1. Data: 2004-09-17 12:46:22
    Temat: Stypendia Socjalen
    Od: AnTi <a...@n...poczta.fm>

    Witam Grupowiczow

    Chcialam zlozyc wniosek o socjalne na swoja uczlenie i jednym z
    potrzebnych dowodow jest informacja o dochodach lub ich braku rodzenstwa.

    Moja siostra sie uczy ale nie pracuje. Szkola wystawienia tylko
    zaswiadczenia o nieplatnych praktykach.

    A jaki urzad teraz wystawi mi takowe potwierdzenie [siostra nie placi
    podatkow, itp]

    Pozdrawiam i dziekuje
    AnTi

  • 2. Data: 2004-09-17 13:09:53
    Temat: Re: Stypendia Socjalen
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

> [...]
    > zaswiadczenia o nieplatnych praktykach.
    >
    > A jaki urzad teraz wystawi mi takowe potwierdzenie [siostra nie placi

    Chyba już za późno - takie wnioski mozna bylo skladac do 15 wrzesnia...

    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/
    czego sie nie wie - oto prawdziwa wiedza." --ooo--U--ooo--

  • 3. Data: 2004-09-17 13:42:47
    Od: el@<e...@i...pl>

    A jaki urzad teraz wystawi mi takowe potwierdzenie [siostra nie placi

    Jeśli siostra nie pracuje a jest zarejestrowana w Urzedzie Pracy to tam
    dostanie zaświadczenie, że jest bezrobotna i nie pobiera zasiłku.
    Jeśli nie jest zarejestrowana to problem troszkę inny, ale może
    wystarczy jej własne oświadczenie, że w tym okresie, którego ma
    dotyczyć zaświadczenie nie osiągała żadnych przychodów.

    > Chyba już za późno - takie wnioski mozna bylo skladac do 15
    wrzesnia...

    Chyba żartujesz! Wnioski można składać do 15 października i to
    chyba zależy od uczelni jaki jest ostateczny termin.

    Pozdrawiam
    Ela

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-09-17 19:03:42
    Od: mamado <m...@g...pl>

    > Chyba już za późno - takie wnioski mozna bylo skladac do 15 wrzesnia...

    A moze ona dopiero zaczyna studia? No chyba, ze na I roku socjalnego nie
    daja...

    --
    mamado(gg:349135)

  • 5. Data: 2004-09-18 10:57:24
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

    > A moze ona dopiero zaczyna studia? No chyba, ze na I roku socjalnego nie
    > daja...

    Daja, ale termin składania wniosków i tak upłynął 15 września. Termin jest
    taki sam niezależnie od roku studiów...

  • 6. Data: 2004-09-18 13:03:32
    Od: AnTi <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik SebOLO napisał:

    > Daja, ale termin składania wniosków i tak upłynął 15 września. Termin
    > jest taki sam niezależnie od roku studiów...

    Akurat ja mam czas do 20 pazdziernika.
    Wiec jak z tym zaswiadczeniem o nieotrzymywaniu dochodow przez siostre ??

    Dzieki
    AnTi

  • 7. Data: 2004-09-19 09:42:40
    Od: SebOLO <p...@b...spamu.o2.pl>

    > Akurat ja mam czas do 20 pazdziernika.
    > Wiec jak z tym zaswiadczeniem o nieotrzymywaniu dochodow przez siostre ??

    Wszedzie żadaja PIT'u za rok 2003 - on jest podstawą... Poza tym jesli nie
    pracuje mogą również zarządać zaświadczenia z bezrobocia. To samo tyczy
    sie wszystkich uczestnikow wchodzacych w sklad danego gosp. domowego.