  • 1. Data: 2004-09-17 11:46:07
    Temat: Minimalny okres najmu mieszkania służbowego?
    Od: Key <k...@C...net.pl>

    Witam,
    Czy ktoś może udzielić mi informacji ile czasu wynosi minimalny okres
    najmu mieszkania służbowego (hotelowego)? Dostałem dziś nową umowę
    przedłużającą najem na 1 rok a wydaje mi się że w przepisach do niedawna
    okres minimalny wynosił 3 lata. Czy coś się zmieniło, czy moja firma po
    prostu wprowadza sobie jakies własne reguły?
    Jeśli minimalny okres najmu jest ustawowo dłuższy, to czy mogę odstąpić
    od podpisania w/w umowy bez ponoszenia konsekwencji?

    Dzięki za informację i pozdrawiam:
    - Key