  • Data: 2003-03-04 08:42:14
    Temat: Re: Studia i oplata za nie
    Od: Ania<e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Bardzo mozliwe ze dostanie
    > stypendium naukowe ale nie licze na socjalne biorac pod uwage
    firme
    > rodzicow. I tutaj pojawia sie z mojej strony prosba o pomoc, o jakies
    > informacje jak mozna zmniejszyc wydatki na studia do naprawde
    minimum.
    Stypendium naukowe otrzyma najwcześniej na drugim roku studiów.
    Jeśli będzie miała dobre wyniki, to takie stypendium może w
    zupełności pokryć koszty mieszkania.
    O stypendium socjalne może napisac wniosek i dobrze go uzasadnić.
    Porozmawiać z rektorem do spraw studenckich, trzeba próbować
    różnych rozwiązań. Może uda sie otrzymać wsparcie finansowe chociaz
    na akademik w pierwszym roku studiów.
    Osobiście polecam skorzystanie z kredytu studenckiego. W
    przypadku, kiedy będzie miała dobre oceny istnieje możliwość, że
    umorzą jej 20% kredytu.
    Poza tym istenieje bardzo dużo form pracy dorywczej, zwłaszcza w
    takich miastach jak Łódź, czy Poznań. Sama pracowałam dorywczo od
    pierwszego roku studiów. Z własnego doświadczenia wiem, że można
    dorobić parę groszy, co znacznie ułatwiłoby jej możliwość studiowania.
    Powinna zaryzykować i nie obawiać się, że ze względów finansowych nie
    będzie mogła rozpocząć dalszej edukacji. Trochę odwagi. Jest młoda i
    zdolna, taki potencjał należy wykorzystać.

    Pozdrawiam

    Ania

    -> http://usenet.pomocprawna.info