  • Data: 2003-03-04 23:03:20
    Temat: Re: Studia i oplata za nie
    Od: "Angler" <a...@3...org> szukaj wiadomości tego autora

    > Można rodzicom zasugerować, że za ich starości życie dla nich może być
    > bardziej bezwględne niż jest teraz dla młodych.

    Niestety rozmowa nie ma sensu... mnie jednak interesuja jakies mozliwosci
    otrzymania pieniedzy.
    W tym samym temacie tylko troche wczesniej Ania podala mi info o kredycie
    ktory dla studentow moze miec umozenie 20%. To juz jest cos. Nie spodziewam
    sie ze moja znajoma bedzie miala odrazu cale rzycie ulorzone od tych
    dofinansowan. Chodzi mi o uproszczenie troche zycia dowiadujac sie wlasnie o
    roznego typu pomocach.

    Pzdr Angler