  • Data: 2003-03-04 12:41:40
    Temat: Re: Studia i oplata za nie
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Angler"[...]

    > Niestety droga sadowa odpada. Pozatym z tego co slyszalem to alimenty
    placi
    > sie do 18 roku zycia.

    No to zle pan slyszal...

    > W kazdym razie sad odpada bo to by bylo upokorzenie
    > dla firmy a oni itak by nie placili.

    > Myslalem raczej o jakims wsparciu od
    > panstwa chociazby lokum badz oplata za nie.

    Powiem szczerze, ze to jeszce mniej mi sie podoba.
    Bo ta koncepcja wyglada tak, ze rodzice nie beda placic
    to my mamy placic...

    > Czy moze sa jakies podania do
    > panstwa np na ksztalcenie sie w zawodzie. Dla firm sa dotacje na
    ksztalcenie
    > kadry. Moze jest jakies wsparcie dla mlodych? Naprawde lapie sie brzytwy
    ale
    > sytuacja tego wymaga.

    Mysle, ze po pierwsze sytuacja wymaga eozmowy z rodzicami...
    naprawde ich obowiazkiem jest pomoc.
    Lecz jesli nie akceptuja wybranej drogi - moze byc trudno..
    Ale zamiast "satawiac sie" i wyciagac reke do podatnika mozna
    jakos sprobowac wytlumaczyc..

    Jak nie - pozostaje wziac sie za jakas robote...

    Boguslaw