  • Data: 2003-03-05 14:07:54
    Temat: Re: Studia i oplata za nie
    Od: Ania<e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli moge zapytac: Pare groszy dla poczatkujacych to ile
    miesiecznie? Ile
    > zeby nie byc wykorzystanym ani wygorowanym w celach?
    Wiesz, to zależy jaki poziom życia chcesz wieść. Myślę, że na
    pierwszym roku będzie warto zacisnąc pasa i ograniczyć się z
    wszelkimi, niepotrzebnymi wydatkami. Ale do rzeczy. Rozumiem, że to
    mają być dzienne studia. W takim przypadku możliwości są inne niż
    studiując zaocznie. Pare groszy to około 400 złotych miesięcznie.
    Zależy, co miałaby robić. Nie musi od razu koniecznie pracowac po lini
    wykształcenie, jakie dała jej szkoła śrdenia.
    Mogę Ci przytoczyć cała listę możliwoście. Zarówno dla dziewczyny jak i
    chłopaka. Akurat o prace bedac studentem jest łatwiej niż jeśli się nim
    nie jest. Wielu moich znajomych podczas studiów dorabiało i dla wielu
    z nich to było prawie jedyne źródło dohodu.

    Pozdrawiam
    Ania

    -> http://usenet.pomocprawna.info