  • Data: 2008-10-07 17:43:05
    Temat: Re: Strzelanie z wiatrowki
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    GrzegorzP pisze:

    > Zdziwiłbyś się ;-)
    > Ludziom też nie wolno przekraczać dozwolonych prędkości na drogach....

    To jest "ździebko" poważniejsza sprawa.

    > Poza tym wielu ludzi zakłada sobie mocniejsze sprężyny, bo im się tak
    > podoba.
    > I o takie przypadek mi chodziło. Z takimi wiatrówkami lepiej w teren nie
    > wychodzić.

    Założenie mocniejszej sprężyny coś zmienia w istniejących papierach, hmm?

    > O taką pewność mi chodziło.
    > A jeśli chodzi o papiery przy sobie, to co powiesz, na to, że np.
    > policjant może być niedouczony, albo będzie miał zły dzień i zachce mu
    > się zarekwirować wiatrówkę, bo było podejrzenie, że jest ponadlimitowa.
    > Bo np. głośno strzela.

    Wiesz, równie dobrze może Ciebie zatrzymać, bo mu rzekomo będziesz
    przypominał poszukiwanego listem gończym ;)

    Ba! Może jeszcze podejrzewać, że dowód osobisty jest fałszywy (po
    podejrzanie mało wyświechtany).