  • Data: 2008-10-07 21:02:01
    Temat: Re: Strzelanie z wiatrowki
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GrzegorzP" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gcghi0$n54$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Wiatrówka do 17J nie jest bronią.

    Masz faktycznie rację. Zapomniałem, że tam dalej w ustawie to
    doprecyzowano. W tej sytuacji to co napisałem pozostaje ważne, z tym, że
    nie można ścigać za strzelanie poza strzelnicami, natomiast można ścigać za
    spowodowanie zagrożenia poprzez nieostrożne obchodzenie się z bronią na
    zasdach ogólnych, czyli jak za rzucanie kamieniami do przechodniów.