  • 1. Data: 2006-02-28 17:39:19
    Temat: Strefa Płatnego Parkowania
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    Witam
    Dostalem wlasnie upomnienie z UM, ze mam zaplacic za kilka parkowan na
    terenie Strefy Platnego Parkowania (Szczecin). Przegladnalem sobie ta liste
    i z czescia sie zgadzam ,ale czesc jest chyba z palca wyssana.
    Nie mam tam napisane nic na temat mozliwosci odwolania itp. Jak mam to
    zrobic ?

    Fantom

  • 2. Data: 2006-02-28 19:10:28
    Temat: Re: Strefa Płatnego Parkowania
    Od: "arturo" <d...@c...pl>

    W artykule news:du21ql$grn$1@nemesis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): Fantom z adresu <s...@S...poczta.onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > liste i z czescia sie zgadzam ,ale czesc jest chyba z palca wyssana.
    > Nie mam tam napisane nic na temat mozliwosci odwolania itp. Jak mam to

    przepraszam, ze sie podpinam - czy sa jakies przepisy, ktore reguluja
    jaki jest przebieg strefy parkowania ? czy jest to jakas przestrzen
    w odleglosci od parkomatu ? co najmniej parokrotnie widzialem
    parkomat w sasiedztwie miejsc, gdzie parkowanie platne bylo
    conajmniej dyskusyjne (np. wewnetrzny parking posesji, ktory
    niegdys byl oddzielony od strefy platnego parkowania lancuchami,
    ale ktos je zdjal). Wobec tego czy przepisy reguluja przebieg stref
    platnego parkowania i sposob ich oznaczania ??? jakie sa szanse
    udowodnienia w przypadku watpliwym, ze stalem poza strefa
    platnego parkowania ? wzywac w takim przypadku radiowoz,
    zeby stwierdzil gdzie stal samochod ?

  • 4. Data: 2006-02-28 20:43:47
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał:

    >ak mam to zrobic ?
    Zapłać, za te które nie kwestionujesz. Resztę wyjaśnij osobiście może
    się coś przypomni, może mają zdjęcia twego pojazdu (mógł ktoś iny go
    uzytkować) lub napisz pismo do nich, że w pozostałych przypadkach nie
    parkowałeś w strefie.

    --
    Artur Golański

  • 3. Data: 2006-02-28 20:43:47
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "arturo" <d...@c...pl> napisał:

    >przepisy, ktore reguluja jaki jest przebieg strefy parkowania ?
    Rozp. w s znaków i sygnałów drogowych.

    >czy jest to jakas przestrzen w odleglosci od parkomatu ?
    Wjeżdzając do strefy masz jeden znak, a drugi przy wyjeżdzie.

    > (np. wewnetrzny parking posesji, ktory niegdys byl oddzielony
    Strefa jest na pewno na drogach publicznych. Parnikn prywatny nie
    wchodzi w jej skład.

    > ze stalem poza strefa platnego parkowania ?
    To tobie należy udowodnic, że w strefie parkowałeś i opłaty nie
    wniosłeś, a nie na odwrót.

    Artur Golański
    --
    http://artgola.webpark.pl/kodeks

  • 5. Data: 2006-03-01 06:17:53
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

    > przepraszam, ze sie podpinam - czy sa jakies przepisy, ktore reguluja
    > jaki jest przebieg strefy parkowania ? czy jest to jakas przestrzen
    > w odleglosci od parkomatu ? co najmniej parokrotnie widzialem

    Ty to masz dobrze. U nas nawet nie ma czegos takiego jak prakomaty. A SPP
    istneije potezna.

    Fantom

  • 6. Data: 2006-03-01 06:18:56
    Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl>

> [...]
    > się coś przypomni, może mają zdjęcia twego pojazdu (mógł ktoś iny go
    > uzytkować) lub napisz pismo do nich, że w pozostałych przypadkach nie

    Czyli mam zaplacic czesc, a potem wyslac pismo normalnie do UM ? Tylko jak
    mam policzyc koszty upomnienia za ta czesc ? bo jest tam policzone 8 zl
    dodoatkowe jakies

    Fantom

  • 7. Data: 2006-03-01 08:53:31
    Od: "Jarek" <J...@n...ghj>

    rzekomo ktos juz zawiadomil prokurature o poswiadczaniu nieprawdy przez
    pracownikow SPP w szinie

    wlasnie mial mandaty zmiejsc w ktorych nie bywal

    zobaczymy ...

    pozdr
    jarek

  • 8. Data: 2006-03-01 17:19:05
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał:

    > Tylko jak mam policzyc koszty upomnienia za ta czesc ?
    Koszt upomnienia i tak masz niższy, bo mogliby wyslać ci pojedyncze
    wezwania i doliczyc do kazdego ten koszt ;-)

    --
    Artur Golański