  • 1. Data: 2003-11-23 14:16:35
    Temat: Streczycielskie telefony,pogrozki - pomocy,WAZNE [C.D]
    Od: "Reaper" <r...@p...neostrada.pl>

    Pisalem juz wczesniej o kolesiu,ktory wydzwania do mojej dziewczyny, oraz o
    jego powiazaniach mafijnych itd.
    Dla przypomnienia jednak:
    Pewien Pan (jego imie i nazwisko znam,jako ze sie przedstawil a nawet
    pokazal dowod osobisty mojej dziewczynie) wydzwania na tel. komorkowy do
    mojej dziewczyny (ona nie podala mu tego numeru) - wydzwania z Niemiec.
    Namawia do spotkan, prawi komplementy,itp. ....do czasu !!
    Dziewczyna przestala odbierac jego telefony - zaczal dzwonic na domowy
    nr...wkoncu przyjechal do Polski...okazalo sie ze ma spore powiazania z
    mafia, owa mafia jest juz raczej w stanie rozpadu,gdyz szef mafii siedzi w
    wiezieniu, jednak ten koles ma jeszcze "mocnych" znajomych,ktorzy nie
    siedza.
    Doszlo do niechcianej konfrontacji jego z moja dziewczyna. Ow
    nieznajomy,trzymajac dziewczyne za reke i nie pozwalajac sie jej wyrwac,
    zaczal opowiadac o swoich dokonaniach mafijnych, etc.
    Wielokrotnie dziewczyna tlumaczyla mu, zeby dal jej spokoj - daremno.
    Wczoraj zmienila nr telefonu komorkowego - zadzwonil wiec na nr
    domowy,chwalac sie,ze zna MOJ numer komorki (podal go
    bezblednie)...przypuszczam,ze ma znajomego w IDEI, ktory bez problemu podal
    mu informacje gdzie moja dziewczyna najczesciej dzwonila z poprzednio
    uzywanego numeru - a, ze dzwonila czesto do mnie,to koles nie trudno sie
    domyslil,ze to wlasnie moj numer.
    Znajac moj numer bez problemu moze dowiedziec sie od znajomego z IDEI moje
    dane osobowe - mowil juz,ze je zna ale nie chcial nic o mnie powiedziec.
    Grozil jednak,ze zlozy mi wizyte, jako ze cyt."Wkur...a mnie ten koles, bo
    Ci numer zmienia. Jedyna osoba,ktora Cie bedzie j.bac bede ja i NIKT inny" -
    to jego slowa.
    Dodam,ze wszelkie informacje, ktore uzyskal on o mojej dziewczynie (a wie
    bardzo duzo) pochodza z niewiadomego mi zrodla.

    Musze jeszcze dodac, ze ten koles mial niedawno sprawe w sadzie (sprawa
    dotyczyla ogolnie calej mafii) i jako jedyny zostal uniewinniony - z tego
    wzgledu czuje sie on teraz bardzo pewnie i bezkarnie, smieje sie gdy
    dziewczyna mowi mu ze powiadomi Policje "Swoje odsiedzialem, a tobie i tak
    nie uwierza" - tlumaczy.

    Inforamcje, ktore o nim mam to:
    Miejsce zamieszkania jego rodziny,u ktorej przebywa w czasie pobytu w
    Polsce, jego imie i nazwisko, nr telefonu niemieckiego.

    Czy powiadomic Policje, czy Policja moze cos z tym zrobic wiecej niz tylko
    zatrzymac go do wyjasnienia?
    Nie mam nagranej zadnej jego rozmowy telefonicznej, a w sms'ach nie wygraza.

    PS.Ten koles wygrazal, ze jezeli powiadomimy policje,ktora i tak mu nic nie
    zrobi,to inaczej wtedy pogramy i jezeli nie on, to ktorys z jego ludzi moze
    zrobic komus cos zlego,cyt. " KU.WY, ktore za duzo gadaja koncza tak jak
    Janusz" - Janusz, to z tego co mowil ten koles, a wogole nie potwierdza tego
    policja (bo nie wie) imie osoby zastrzelonej niedawno w moim miescie.

  • 2. Data: 2003-11-23 14:26:43
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Reaper" <r...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:bpqfj1$m2d$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Pisalem juz wczesniej o kolesiu,ktory wydzwania do mojej dziewczyny,
    > oraz o jego powiazaniach mafijnych itd.
    > [......................]

    Czy aby nie jesteś Waść *troll'em_mitomanem* ?

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Aby do czegoś dojść, trzeba wyruszyć w drogę."

  • 3. Data: 2003-11-23 14:34:53
    Od: "Reaper" <r...@p...neostrada.pl>

    > Czy aby nie jesteś Waść *troll'em_mitomanem* ?
    Chcialbym, zeby tak bylo.
    Podalbym imie i nazwisko tego goscia - mozna o nim poczytac w gazetach, w
    internecie (tzn. o nim jest wzmianka, bo artykuly sa o mafii) - ale nie wiem
    czy to dobry pomysl.

  • 4. Data: 2003-11-23 14:37:50
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Andrzej_K. napisał/a:
    >Czy aby nie jesteś Waść *troll'em_mitomanem* ?
    Coraz bardziej zaczynam w to wierzyć.:-)

  • 5. Data: 2003-11-23 16:13:06
    Od: "Reaper" <r...@p...neostrada.pl>

    > Coraz bardziej zaczynam w to wierzyć.:-)

    Ja rozumiem,ze ta sytuacja wydaje sie malo prawdopodobna, ale niestety to co
    napisalem jest prawda!

    Tak jak pisalem wczesniej ten koles zna moj numer telefonu, a co za tym
    idzie zna rowniez wszystkie dane o mnie (jako ze ma znajomego w
    IDEI).Dzwoniac na numer domowy mojej dziewczyny ten koles wygrazal mi, a
    wiem ze jest zdolny zrobic to co mowi.

    Prosze o calkowicie powazne podejscie do tej sprawy, nawet jezeli wydaje sie
    Tobie (wam), ze to jest calkowita nieprawda.

    Prosze o pomoc.

  • 6. Data: 2003-11-23 16:27:26
    Od: "RobertW" <i...@S...pl>

    Reaper raczył napisać:
    (...)
    człowieku!
    idź na policję!!!
    RW

  • 7. Data: 2003-11-23 16:36:46
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "RobertW" <i...@S...pl> napisał w
    wiadomości news:bpqn6c$kr6$1@news.onet.pl

    > (...)
    > człowieku!
    > idź na policję!!!

    W starych "dobrych" czasach mógłby się jeszcze zwrócić
    do *O* chotniczych *R* ezerw *M* ilicji *O* bywatelskiej
    , a teraz to tylko policja pozostała. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Rolniku! Myj jaja przed skupem!"

  • 8. Data: 2003-11-23 16:57:36
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx

    > Coraz bardziej zaczynam w to wierzyć.:-)

    Dlaczego - "nasza" sprawa tzn z panem A.B. wyglada przeciez podobnie.

    Wprawdzie on dopiero usiluje zalozyc chyba cos na ksztalt mini mafi
    gospodarczej (drobne przekrety itd, jak wiesz) i mu to kompletnie nie
    wychodzi ;)

    No ale jednak z pewnoscia takie rzeczy sie zdazaja.

    A co do pytania - proponuje podobna strategie jak w sprawie a.b. - tzn
    droga prawna - zglaszanie na bierzaco przestepstw bezposrednio przeciwko
    Tobie (tzn nekanie telefonami itd), oraz rownoczesne wykorzystanie faktu iz
    ta osoba jest w konflikcie z prawem (w Twoim przypadku poprostu wykorzystaj
    to jako fakt dowodzacy iz grozba jest bardzo realna).

    Rownoczesnie radzilbym zadbac o osobista ochrone dla siebie, dziewczyny,
    najblizszych (typu dobry gaz zelowy, oraz bron palna o ile masz
    zezwolenie).

    Aha i to ze tak dobrze wie co robisz - to nie problem poslac kogos zeby
    sledzil, nawet a.b. potrafi przeciez najac byle dresika z pod budki i
    nasylac na innych.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 9. Data: 2003-11-23 17:33:07
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ-TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Reaper" <r...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:bpqfj1$m2d$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dla przypomnienia jednak: <ciach>

    1. idz na policję albo/i
    2. zmien dziewczyne

    Generalnie niby się strasznie tym przejmujesz ale zamiast zrobic cos
    najbardziej oczywistego - isc na policje - po raz trzeci zaczynasz watek o
    tym samym. wykręc wreszcie to 997

    HaNkA

  • 10. Data: 2003-11-23 17:43:06
    Od: "Reaper" <r...@p...neostrada.pl>

> [...]
    >
    > Generalnie niby się strasznie tym przejmujesz ale zamiast zrobic cos
    > najbardziej oczywistego - isc na policje - po raz trzeci zaczynasz watek o

    Ale czy to cos zmieni,czy aby nie pogorszy sprawy?
    Co Policja moze w takiej sytuacji zrobic?
    Podejrzewam,ze zatrzyma goscia do wyjasnienia i zwolni go z braku
    jakichkolwiek dowodow.
    Wtedy jednak moze zaczac sie mscic za to w inny sposob i co wtedy?