  • 21. Data: 2003-11-24 08:47:49
    Temat: Re: Streczycielskie telefony,pogrozki - pomocy,WAZNE [C.D]
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Reaper" <r...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:bpqrm9$rcb$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale czy to cos zmieni,czy aby nie pogorszy sprawy?
    > Co Policja moze w takiej sytuacji zrobic?

    A co MY mozemy zrobic?

  • 22. Data: 2003-11-24 08:54:43
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Reaper" <r...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:bpqfj1$m2d$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Czy powiadomic Policje, czy Policja moze cos z tym zrobic wiecej niz tylko
    > zatrzymac go do wyjasnienia?

    TAK

    > Nie mam nagranej zadnej jego rozmowy telefonicznej, a w sms'ach nie
    wygraza.

    Jesli masz watpliwosci co do reakcji Policji - zrezygnujcie z telefonow. Z
    tego co zrozumialem rozwiaze to 95 % waszych problemow. A to juz jest duza
    skutecznosc malym kosztem (a nawet zyskiem).

  • 23. Data: 2003-11-24 09:24:24
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl> napisał
    w wiadomości news:bpsgjn$cva$1@news.onet.pl

    > A co MY mozemy zrobic?

    Przestać go karmić!. To wreszcie możecie zrobić.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Wszystkie komputery PC są kompatybilne, ale niektóre

  • 24. Data: 2003-11-24 17:01:29
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ-TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Reaper" <r...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:bpscq2$463$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Wtedy gdy zastalem go pod tym domem i koles odjechal,to tlumaczyl potem w
    > ten sposob,ze nie chcial przestraszyc mojej dziewczyny - jako,ze tez byla
    > nami w aucie.

    Poczytałam ten Twój wątek i powiem Ci, że gdyby koleś miał takie grube uszy
    jak twierdzi/twierdzisz to ty byś już wąchał kwiatki od dołu a Twoja
    panienka zostałaby mu dostarczona wprost do łóżka. Zakladając, że wszystko
    co napisałeś jest prawdą dochodzę do wniosku, że koleś jest mocny li i
    jedynie w gębie i swietnie się bawi Twoim kosztem - tym bardziej poszłabym
    na policję. Oszołomstwo należy wypleniać :-))

    HaNkA