    From: "Reaper" <r...@p...neostrada.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Streczycielskie telefony,pogrozki - pomocy,WAZNE [C.D]
    Date: Sun, 23 Nov 2003 15:16:35 +0100

    Pisalem juz wczesniej o kolesiu,ktory wydzwania do mojej dziewczyny, oraz o
    jego powiazaniach mafijnych itd.
    Dla przypomnienia jednak:
    Pewien Pan (jego imie i nazwisko znam,jako ze sie przedstawil a nawet
    pokazal dowod osobisty mojej dziewczynie) wydzwania na tel. komorkowy do
    mojej dziewczyny (ona nie podala mu tego numeru) - wydzwania z Niemiec.
    Namawia do spotkan, prawi komplementy,itp. ....do czasu !!
    Dziewczyna przestala odbierac jego telefony - zaczal dzwonic na domowy
    nr...wkoncu przyjechal do Polski...okazalo sie ze ma spore powiazania z
    mafia, owa mafia jest juz raczej w stanie rozpadu,gdyz szef mafii siedzi w
    wiezieniu, jednak ten koles ma jeszcze "mocnych" znajomych,ktorzy nie
    siedza.
    Doszlo do niechcianej konfrontacji jego z moja dziewczyna. Ow
    nieznajomy,trzymajac dziewczyne za reke i nie pozwalajac sie jej wyrwac,
    zaczal opowiadac o swoich dokonaniach mafijnych, etc.
    Wielokrotnie dziewczyna tlumaczyla mu, zeby dal jej spokoj - daremno.
    Wczoraj zmienila nr telefonu komorkowego - zadzwonil wiec na nr
    domowy,chwalac sie,ze zna MOJ numer komorki (podal go
    bezblednie)...przypuszczam,ze ma znajomego w IDEI, ktory bez problemu podal
    mu informacje gdzie moja dziewczyna najczesciej dzwonila z poprzednio
    uzywanego numeru - a, ze dzwonila czesto do mnie,to koles nie trudno sie
    domyslil,ze to wlasnie moj numer.
    Znajac moj numer bez problemu moze dowiedziec sie od znajomego z IDEI moje
    dane osobowe - mowil juz,ze je zna ale nie chcial nic o mnie powiedziec.
    Grozil jednak,ze zlozy mi wizyte, jako ze cyt."Wkur...a mnie ten koles, bo
    Ci numer zmienia. Jedyna osoba,ktora Cie bedzie j.bac bede ja i NIKT inny" -
    to jego slowa.
    Dodam,ze wszelkie informacje, ktore uzyskal on o mojej dziewczynie (a wie
    bardzo duzo) pochodza z niewiadomego mi zrodla.

    Musze jeszcze dodac, ze ten koles mial niedawno sprawe w sadzie (sprawa
    dotyczyla ogolnie calej mafii) i jako jedyny zostal uniewinniony - z tego
    wzgledu czuje sie on teraz bardzo pewnie i bezkarnie, smieje sie gdy
    dziewczyna mowi mu ze powiadomi Policje "Swoje odsiedzialem, a tobie i tak
    nie uwierza" - tlumaczy.

    Inforamcje, ktore o nim mam to:
    Miejsce zamieszkania jego rodziny,u ktorej przebywa w czasie pobytu w
    Polsce, jego imie i nazwisko, nr telefonu niemieckiego.

    Czy powiadomic Policje, czy Policja moze cos z tym zrobic wiecej niz tylko
    zatrzymac go do wyjasnienia?
    Nie mam nagranej zadnej jego rozmowy telefonicznej, a w sms'ach nie wygraza.

    PS.Ten koles wygrazal, ze jezeli powiadomimy policje,ktora i tak mu nic nie
    zrobi,to inaczej wtedy pogramy i jezeli nie on, to ktorys z jego ludzi moze
    zrobic komus cos zlego,cyt. " KU.WY, ktore za duzo gadaja koncza tak jak
    Janusz" - Janusz, to z tego co mowil ten koles, a wogole nie potwierdza tego
    policja (bo nie wie) imie osoby zastrzelonej niedawno w moim miescie.