  • 1. Data: 2003-11-23 10:29:02
    Temat: Jaki wybrać temat pracy magisterskiej???
    Od: "Joanna" <r...@p...onet.pl>

    Jestem na 4 roku Prawa i Administracji we Wrocku.Mam seminarium z prawa o
    wykroczeniach i karnego skarbowego.Brak mi pomysłu na temat pracy
    magisterskiej.Czy możecie zaproponować jakiś ciekawy temat z tej
    dziedziny???. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-23 11:20:00
    Temat: Re: Jaki wybrać temat pracy magisterskiej???
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Joanna" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wykroczeniach i karnego skarbowego.Brak mi pomysłu na temat pracy
    > magisterskiej.Czy możecie zaproponować jakiś ciekawy temat z tej

    Sama wybralas seminarium? Czy zostalo ci narzucone?

    Czy przejrzalas chociaz troche materialow z tej dziedziny?

    Mozesz uwierzyc albo nie, ale najgorsza rzecza jest sugerowac sie jakim
    proponowanym tematem zanim przewertuje sie troche papierow z danej
    dziedziny... Zrob to a tematy same ci sie posypia jak z rekawa...

  • 3. Data: 2003-11-23 13:54:22
    Od: r...@p...onet.pl

    > Sama wybralas seminarium? Czy zostalo ci narzucone?

    Dziekan narzucił mi go gdyż nie zostałam przyjęta na karne materialne.

    > Czy przejrzalas chociaz troche materialow z tej dziedziny?

    Przeglądałam kodeks wykroczeń i troche literatury ( o grzywnach)

    > Mozesz uwierzyc albo nie, ale najgorsza rzecza jest sugerowac sie jakim
    > proponowanym tematem zanim przewertuje sie troche papierow z danej
    > dziedziny... Zrob to a tematy same ci sie posypia jak z rekawa...

    Myślałam o wykroczeniach dokładnie grzywnach albo ogólnie wykonywaniem
    orzeczeń zapadłych wyrokiem sądu.Może wiesz skąd czerpać materiały do tych
    zagadnień.

  • 4. Data: 2003-11-23 14:07:11
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl>

    w mnie sie wydaje ,ze mozna sporo tematow interesujacych i "na czasie"
    znalezc w KKS

  • 5. Data: 2003-11-23 14:39:58
    Od: "Mecenas" <m...@n...pl>

> [...]
    > wykroczeniach i karnego skarbowego.Brak mi pomysłu na temat pracy
    > magisterskiej.Czy możecie zaproponować jakiś ciekawy temat z tej

    Pisz o procedurze przed Sądami Grodzkimi. Nowe i ciekawe.

    Pozdrawiam

    Michał

  • 6. Data: 2003-11-23 14:51:16
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Mecenas wrote:
    > Pisz o procedurze przed Sądami Grodzkimi. Nowe i ciekawe.

    ciekawe?

    KG

  • 7. Data: 2003-11-23 16:42:25
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "kam" <X...@X...onet.plX> napisał w wiadomości

    > ciekawe?

    De gustibus...?

    :-)

    --
    Depi.

  • 8. Data: 2003-11-23 16:45:59
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Rada ogólna - coś bardzo konkretnego, najlepiej bepośrednio
    "odzwierciedlonego" w przepisach. Postepowanie, o którym pisze Mecenas jest
    niezłym przykładem. Ja wziąłem sobie coś z kosmosu i jeszcze podszedłem
    ambitnie i od pół roku nie mogę sie wygrzebac z czegoś co ostatecznie
    przypomina monografie pt. "Ewolucja instytucjonalnego prawa integracji
    europejskiej". Koszmar.

    Proste i treściwe - ot co. Fiku miku można robić przy doktoracie.

    Depi.