  • 1. Data: 2003-11-23 15:14:33
    Temat: Wyrok Sadu
    Od: "Andrzej" <a...@o...pl>

    Witam wszystkich!
    Kiedys ktos na forum wypowiedzial takie zdanie ( to jest oczywiscie fragmnet
    tej wypowiedzi ja nie cytuje calosci tylko to co moze byc pomocne dla mnie z
    waszej strony czyli aspekt prawny) cytuje:

    "Jesli Polska jest jeszcze krajem prawa to w
    mysl wyroku Sadu Najwyzszego syg.ARN 46/96-OSNAPiUS 1995 Nr.5 poz.58
    obywatel który nabyl swiadczenia w dobrej wierze nie moze ponosic ujemnych
    nastepstw wynikajacych z uchybien organu administracji.Tak wiec jakakolwiek
    weryfikacja rent stalych a zwlaszcza dozywotnio przyznanych emerytur bedzie
    lamaniem prawa przez MPiPS."

    Mam do was pytanie czy taki wyrok faktycznie mial miejsce a jezeli by to
    bylo mozliwe podac mi tekst zrodlowy.
    Pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2003-11-23 15:31:56
    Temat: Re: Wyrok Sadu
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    Andrzej wrote:
    > Mam do was pytanie czy taki wyrok faktycznie mial miejsce a jezeli by to
    > bylo mozliwe podac mi tekst zrodlowy.
    > Pozdrawiam

    http://pub.sn.pl/OW3_IA.nsf
    cała sygnatura: III ARN 46/94