  • 11. Data: 2003-11-23 17:52:16
    Temat: Re: Streczycielskie telefony,pogrozki - pomocy,WAZNE [C.D]
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@p...neostrada.pl news:bpqrm9$rcb$1@nemesis.news.tpi.pl

    > tym samym. wykręc wreszcie to 997
    > Ale czy to cos zmieni,czy aby nie pogorszy sprawy?
    > Wtedy jednak moze zaczac sie mscic za to w inny sposob i co wtedy?

    To sie nazywa facet bez jaj - to moze zrob tak - wez ja im wydaj, powiedz
    ze moga z nia robic co chca tylko prooooosze zostawcie mnie w spokoju...
    eh

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 12. Data: 2003-11-23 18:00:01
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx>

    Rafal 'Raf256' Maj napisał/a:
    >Dlaczego - "nasza" sprawa tzn z panem A.B. wyglada przeciez podobnie.
    Być może ów delikwent nie kłamie, ale zauważ, że stanowi niejako źródło
    wtórne - przekazuje tylko to, co mu ta dziewczyna mówi.
    Być może owa panna chce zwrócić na siebie uwagę i potrzebuje
    "obrońcy/rycerza/etc.", więc wymyśliła opowieść.:-)))

  • 13. Data: 2003-11-23 20:25:10
    Od: "Reaper" <r...@p...neostrada.pl>

> [...]
    > Być może owa panna chce zwrócić na siebie uwagę i potrzebuje
    > "obrońcy/rycerza/etc.", więc wymyśliła opowieść.:-)))

    Niestety mylisz sie - przeciez widze,ze dzwoni na telefon komorkowy jakis
    numer z Niemiec.
    Raz nawet,gdy ten koles wydzwanial stojac pod domem mojej
    dziewczyny,pojechalem tam z bratem...nikogo juz nie byla,ale po jakims
    czasie znowu nadjechal ten koles w aucie na niemieckich blachach,zobaczyl,ze
    na niego czekamy i odjechal...pozniej wydzwanial z pogruzkami,ze dziewczyna
    chciala go wydac i ze teraz inaczej "pogadaja".

  • 14. Data: 2003-11-23 20:28:51
    Od: "Reaper" <r...@p...neostrada.pl>

    > To sie nazywa facet bez jaj - to moze zrob tak - wez ja im wydaj, powiedz
    > ze moga z nia robic co chca tylko prooooosze zostawcie mnie w spokoju...
    > eh

    Sam nie jestem w stanie absolutnie nic mu zrobic - koles ma ok. 190cm
    wzrostu i 130kg wagi - na tyle wyglada i sam tez tak mowil.
    Oczywiscie zaraz powiesz abym zebral kumpli itd. , ale trzeba miec na
    wzgledzie,ze ten koles ma o wiele mocniejszych kumpli i zazwyczaj pokazuje
    sie publicznie wraz z ochroniarzami lub kumplami.

  • 15. Data: 2003-11-23 21:18:05
    Od: "d+" <t...@w...pl.invalid>

    Reaper palnął...:

    > Ale czy to cos zmieni,czy aby nie pogorszy sprawy?
    > Co Policja moze w takiej sytuacji zrobic?
    > Podejrzewam,ze zatrzyma goscia do wyjasnienia i zwolni go z braku
    > jakichkolwiek dowodow.
    > Wtedy jednak moze zaczac sie mscic za to w inny sposob i co wtedy?

    rozumiem ciebie bardziej niż reszta... niestety sam bym nie liczył na
    policję, bo jedyne co moga zrobić to przeprowadzić procedury do jakich sa
    uprawnieni w tym momencie i jeszcze bardziej wkurzyć tego człowieka -
    policja sama sie boi zorganizowanych grup przestepczych - bo oni ich
    najlepiej znają.
    Ja bym zrobił tak: kupił sobie jakiś dobry gaz paraliżujący (pieprzyć ze
    nielegalne, ale skuteczne - chociaż w razie użycia, nasze kochane
    protekcyjne prawo odnośnie bandytów może ci zrobic mocno koło dupy w razie
    użycia. hm..
    może jakiś pist. gazowy - można sobie pozowlenie wyrobić szybciej w takich
    sytuacjach - panowie prawnicy odezwijcie się!). Pożyczył od kogoś jakiś
    telefon z dyktafonem
    (siemens sl45i potrafi nagrac chyba z 45 minut rozmowy) i nagrywać wszystkie
    pogróżki - zawsze to będzie coś i zgłosić sie z tym lub zgłaszać regularnie
    do organu który zajmuję się "mafią" - nie wiem co to jest - cbś może, tylko
    czy zajmą się taką sprawą? w każdym razie do jakiegoś konkretniejszego
    ośrodka prawa niż regionalna policja - to jest moje zdanie na ten temat.

    jeśli policja to opieszali ludzie, to musisz im wszystko podać jak na tacy -
    sam zorganizować zbieranie dowodów i rejestracji motywu, jaki spowodowałby,
    że prokuratura wsadzi go bezzwłocznie za kratki. Tak sobie myślę, jaką
    sielankę mają hackerzy/crackerzy :)

    Czemu obecne prawo nie ma takiej definicji jak np. osoba niebezpieczna -
    tzn, od zawsze popadająca w konflikt z prawem i nie uznaje że każdy jej czyn
    może być niebezpieczny, nawet jeśli to sa tylko pogróżki, jednak to może
    prowadzić do groźniejszych skutków, a mimo to - tak mi się zdaje - każdy sąd
    nad tą osobą wygląda tak, jakby miała wcześniej czyste konto (nawet chyba
    recydywę zniesiono). Ja uważam, że osoba która już ma coś na koncie, powinna
    byc sądzona bardziej surowo i każdy sygnal o niebezpieczeństwie ze storny
    tej osoby pownien być podlegać szybkiej i konsekwentnej reakcji!

    ps. moja niedawna rozmowa z dwoma funkcjonariuszami policji: "- czemu
    panowie oglądają zajścia/bójki z daleka - byłem świadkiem dwóch takich
    sytuacji
    - a pan za takie pieniądze chciałby ryzykować?"

    ps2. sam myślałem jakiś czas temu o założeniu dyskoteki, jednak pomyślałem
    sobie - co zrobię jak przyjdzie kilka abs-ów i powie że mam płacić za
    spokój? - wiele klubów w okolicy płaciło po 2 , 3 k zł i to było za dużo -
    upadali.
    <utopia> dzwonię do centralnej organizacji walki z przestępczością
    zorganizowaną i mówię że zjawili się ludzie którzy chcą haraczu - przyjeżdża
    kilku specjalistów i montuje kamerę, mikrofony - zbierają dowody, a przy
    kolejnym przyjeździe kasują tych żołnierzy i wyciągają z nich kontakt z
    szefami i się do nich dobierają, a aresztowanych poddają natychmiastowemu
    procesowi podlegającemu nowo powstałym ustaleniom kk nt. "mafii", które
    maksymalnie uniemożliwiają kontaktowanie się z ofiarami w celu "zemsty".
    </utopia>

    ps3. nie jestem prawnikiem,a informatykiem - moje słowa moga się wydac
    ludziom w branży śmieszne, ale to jest moje zdanie i tak to widzę.

  • 16. Data: 2003-11-23 21:38:07
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    r...@p...neostrada.pl

    > Sam nie jestem w stanie absolutnie nic mu zrobic - koles ma ok. 190cm
    > wzrostu i 130kg wagi - na tyle wyglada i sam tez tak mowil.

    A gdzie sugerowalem zebys *sam* cos robil? Zadzwon zesz w koncu na ta
    Policje, dowiedz sie dokladnie o co mial proces, zawiadom Prokurature, na
    Policji podaj odrazu sygnature akt itd itd.

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 17. Data: 2003-11-23 23:15:48
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ-TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "Reaper" <r...@p...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:bpr53t$od$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > czasie znowu nadjechal ten koles w aucie na niemieckich
    blachach,zobaczyl,ze
    > na niego czekamy i odjechal...

    No to się kolego zdecyduj. Najpierw piszesz ze to taki mafiozo, ze ma takich
    strasznych kolesi, ze policja mu moze nagwizdac a potem piszesz, ze
    przestraszyl się Ciebie i brata? Jedno z dwóch - albo Ty masz za bardzo
    wybujałą fantazję, albo ten koles

    HaNkA

  • 18. Data: 2003-11-23 23:36:18
    Od: "Flashi" <flashi@_usun_to_pf.pl>

    Użytkownik "d+" <t...@w...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > ps3. nie jestem prawnikiem,a informatykiem - moje słowa moga się wydac
    > ludziom w branży śmieszne, ale to jest moje zdanie i tak to widzę.

    a wiesz co jest bardziej smieszne ???
    to ze prawnicy mysla podobnie do Ciebie a i tak nic nie moga zrobic :(

  • 19. Data: 2003-11-24 07:42:35
    Od: "Reaper" <r...@p...neostrada.pl>

> [...]
    > strasznych kolesi, ze policja mu moze nagwizdac a potem piszesz, ze
    > przestraszyl się Ciebie i brata? Jedno z dwóch - albo Ty masz za bardzo

    Wtedy gdy zastalem go pod tym domem i koles odjechal,to tlumaczyl potem w
    ten sposob,ze nie chcial przestraszyc mojej dziewczyny - jako,ze tez byla z
    nami w aucie.

  • 20. Data: 2003-11-24 07:52:31
    Od: "Reaper" <r...@p...neostrada.pl>

> [...]
    > uprawnieni w tym momencie i jeszcze bardziej wkurzyć tego człowieka -
    > policja sama sie boi zorganizowanych grup przestepczych - bo oni ich

    Wlasnie tego sie obawiam, ze Policja zatrzyma tego kolesia do wyjasnienia i
    to bedzie wszystko ze strony Policji.
    Wiem natomiast, ze pozniej za podanie na policje ten gosc moze cos zrobic
    glupiego - sam tak mowil.