  • 51. Data: 2009-07-02 11:51:42
    Temat: Re: Straż miejska - korespondencja
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 2 Jul 2009 04:21:56 -0700 (PDT), VoyteG napisał(a):

    > Obowiązek udowodnienia jest na Straży Miejskiej,

    http://www.dziennik.pl/auto/article44409/Co_ma_byc_n
    a_zdjeciu_z_fotoradaru_.html

  • 52. Data: 2009-07-02 11:59:59
    Od: Herald <h...@o...eu>

    Dnia Thu, 2 Jul 2009 13:48:05 +0200, Emka napisał(a):

    > Dokładnie taka sama sytuacja, jak u mnie. Mandat płaciła firma.

    Per analogia:
    - zdajesz sobie sprawę ilu ludzi zapłaciło "kary" za nie opłacenie
    przejazdu przez A4?
    A wiesz że jeden z Katowic koleś nie zapłacił? Głośne to było.....

    > A obowiązek prowadzenia ewidencji ma jak najbardziej, ale to już nie na
    > temat.

    Odszukaj tamten temat, link do artykułu - potem możemy rozmawiać - bo teraz
    to rozmowa z tobą jak z elewem (wiesz kto to?).

  • 53. Data: 2009-07-02 12:06:29
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Herald" <h...@o...eu> napisał

    > Per analogia:
    > - zdajesz sobie sprawę ilu ludzi zapłaciło "kary" za nie opłacenie
    > przejazdu przez A4?
    > A wiesz że jeden z Katowic koleś nie zapłacił? Głośne to było.....

    I co w związku z tym? Reszta nadal płaci.
    Nie jest to żaden argument.

    > Odszukaj tamten temat,

    Nie czuję takiej potrzeby :)
    Jak masz ochotę, to sam go znajdź i mi podaj, a wtedy ew. podyskutujemy
    dalej.

    E.

  • 54. Data: 2009-07-02 12:25:50
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Liwiusz'
    Wpis z dnia 02-07-2009:

    > IMHO to jest właśnie celowe działanie. Samej tablicy rejestracyjnej
    > nie widać, natomiast dane z niej może odczytano w inny sposób
    > (ciemniejsze zdjęcie itp.), i jej fragment wklejono pod samochód, aby
    > było wiadomo.

    Lipnie to zrobiono i też bym starał się o wgląd w oryginał.
    Kiedy ja dostałem podobną fotkę, powiększony numer rejestracyjny doklejono
    pod całym oryginalnym kadrem.

    > Zamieszczone zdjęcie, to tylko skan wydruku. W cyfrowej wersji
    > oryginalnej na pewno widać to wyraźnie.

    Wątpię - na tym obrazku w miejscu tablicy jest przejarana biała plama -
    przyciemnianie raczej nie pomoże. Ale masz rację, to gdybanie.
    tym bardziej jednak chciałoby się zobaczyć oryginał, zwłaszcza jeśli ktoś
    żąda za fotkę tak słabej jakości pieniędzy :)

    --
    TomaSz.

  • 55. Data: 2009-07-02 12:26:17
    Od: to <t...@a...xyz>

    TomaSz. wrote:

    > Ale jest i druga strona medalu:
    > 1. Co to za biała smuga na prawym kole? 2. Dlaczego masz dwie tablice
    > rejestracyjne - górną nieczytelną i dolną widoczną już całkiem nieźle?
    > 3. Dlaczego dolna tablica nie jest umocowana centralnie na środku, tylko
    > lekko z lewej strony?
    >
    > To nawet nie jest fotomontaż - to jego parodia.

    To jest filtr pozwalający odczytać prześwietlone fragmenty zdjęcia, ma
    jakąś tam legalizację, gdzieś o tym kiedyś czytałem, niestety źródła nie
    pomnę.

    --
    cokolwiek

  • 56. Data: 2009-07-02 12:31:45
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'to'
    Wpis z dnia 02-07-2009:

    > To jest filtr pozwalający odczytać prześwietlone fragmenty zdjęcia, ma
    > jakąś tam legalizację, gdzieś o tym kiedyś czytałem, niestety źródła nie
    > pomnę.

    W prześwietlonych częściach zdjęcia nie ma informacji o niczym innym, niż
    zwykłe białe piksele. I żaden filtr na to nie pomoże, bo to fizycznie
    niemożliwe. czywiście mowa o zupełnie prześwietlonych miejscach, a nie o
    bardzo jasnych.

    Całość zdjęcia niestety sugeruje jakieś matactwo.
    Powienien być pełen niezmodyfikowany kadr, a wszelkie przeróbki podoklejane
    poza nim. A tu trochęza duż nie gra - możliwe, że to nieudolność jakiegoś
    stażysty-grafika, ale tak jak główny zainteresowany, chciałbym zobaczyć
    oryginał tego dzieła.

    --
    TomaSz.

  • 57. Data: 2009-07-02 12:43:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    TomaSz. wrote:

    > Wątpię - na tym obrazku w miejscu tablicy jest przejarana biała plama -
    > przyciemnianie raczej nie pomoże. Ale masz rację, to gdybanie. tym
    > bardziej jednak chciałoby się zobaczyć oryginał (...)

    Tak jak pisałem jest to filtr, a nie obróbka: "Dla zagwarantowania
    bezbłędnego rozpoznania kierowcy i tablic rejestracyjnych system
    wyposażony jest w lampę błyskową, oraz zamieszczone na obiektywie kamery
    filtr antyrefleksyjny i soczewkę przenoszącą na uwiecznionym zdjęciu (w
    wyniku błysku lampy) tablicę rejestracyjną poniżej samochodu. Dzięki w/w
    wyposażeniu urządzenia możliwe są pomiary w nocy, w złych warunkach
    świetlnych czy też atmosferycznych".

    --
    cokolwiek

  • 58. Data: 2009-07-02 12:44:33
    Od: to <t...@a...xyz>

    TomaSz. wrote:

> [...]
    > niż zwykłe białe piksele. I żaden filtr na to nie pomoże, bo to
    > fizycznie niemożliwe. czywiście mowa o zupełnie prześwietlonych

    Ale ten filtr działa PODCZAS robienia zdjęcia, a nie po jego zrobieniu.

    --
    cokolwiek

  • 59. Data: 2009-07-02 12:46:25
    Od: "Schweinchen" <k...@i...de>

    "Herald" <h...@o...eu> schrieb im Newsbeitrag

    > Czy nie wygrałeś przypadkiem bigbradera w pierwszej edycji i nie jesteś
    > strażnikiem miejskim? Bo masz poziom intelektualny pasujący idealnie do
    > takiego zajęcia. (czyt. jesteś betonem a nie balonem) :)

    Oz w morde, ale podpasowales. Prawie to samo chcialem mu napisac. Jego styl
    zakrawa juz na typowe Trollowanie.

  • 60. Data: 2009-07-02 12:51:17
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'to'
    Wpis z dnia 02-07-2009:

    > Ale ten filtr działa PODCZAS robienia zdjęcia, a nie po jego zrobieniu.

    Tak, już wiem - doczytałem Twojego posta wyżej :)

    --
    TomaSz.