  • Data: 2011-11-21 21:17:15
    Temat: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Od: "Kriss" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I bardzo dobrze robią. Łapiesz prawo i mają okazję z tego skorzystać.

    Żałosne fakolenie tudzież bełkot.

    Całkiem nie dawno (wygoogluj jesli cię to nie przerasta) była afera w Łodzi.
    Właściciele lokalów z alkoholem dostali od policji plakaty nt pigułek
    gwałtu. O co chodziło? Panienka brała piwko, drinka, wypiłaja trochę szła
    potańczyć. W innym lokalu nie szła potańczyć ale szła na papieroska. W
    międzyczasie jakiś fiut po dokonaniu rozeznania że panna jest alone wsypywał
    panience jakieś gówno do napoju. Policja uczulała - jak musisz iść na
    szluga, weż ze sobą swojego drinka. A teraz wisienka z tortu. Kilka dni po
    akcji na Piotrkowskiej nalot straży miejskiej i kilkaset mandatów za picie
    alkoholu w miejscu niedozwolonym - czyli poza obrębem lokalu. Ileś tam osób
    odmówiło przyjęcia. Reszta po stówce dostała. Kurestwo. Oczywiście w moim
    wypadku nikt mnie nie zachęcał do jechania 60 km/h. Mi chodzi o zasadę. Nie
    chcę tu drugiej Norwegii gdzie przekroczenie o 5 km /h w lesie o 2 w nocy
    jest karane mandatem 500 zł. Nie chcę też Włoszech, gdzie w Neapolu jeżdzą
    na czerwonym świetle a policia municipale kładzie na to lachę bo sami tak
    jeżdzą. Chcę żeby władza nie ruchała na chama w dupę obywatela. Jak tego nie
    kumasz to jestes dla mnie cieciem i gównianym dyskutantem więc lepiej sobie
    mnie splonkuj.