  • Data: 2011-11-22 09:17:33
    Temat: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jaf9hl$vai$1@news.onet.pl...

    > ROTFL.
    > Chyba rzeczywiście, jak to określiłeś pewnych ludzi w innym poście -
    > trzeba mieć mózg jak orzeszek by sądzić że taka prewencyjna akcja policji
    > automatycznie oznacza że jest się zwolnionym z przestrzegania innych
    > przepisów. No i że to była ze strony policji prowokacja.

    Oj pewnie, że nie była. Kriss chciał Cię tylko nabrać :)
    Policja jest przecież bez zarzutu, dba o porządek i ład, bije tylko złych,
    chroni tylko dobrych. Policjanci jak wiadomo to taki wyselekcjonowany sort
    ludzi o genetycznie podwyższonym poziomie moralności i zdrowego rozsądku (o
    inteligencji nie wspominając) oraz zerowym poziomie podatności na korpucję
    (zresztą ich zarobki są tak wysokie, że nie byłoby sensu). I nigdy nie
    nadużywają swoich kompetencji w sposób niezgodny z prawem. No gdzieżby. To
    samo zresztą tyczy się straży miejskiej.

    N.