  • Data: 2011-11-25 14:24:03
    Temat: Re: Straż gminna + zdjęcie z wakacji
    Od: "Cpl" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jaj2jm$63e$1@inews.gazeta.pl...

    > Śmiała teoria.

    Podobnie jak t. względności. Sprawdzona :)

    > 1. od kiedy Sejm został zamieniony na plakaciarzy?
    > 2. there is no step two.

    Nie łapię o co ci z Sejmem chodzi.

    > A trzeba było czegoś tak ohydnego nie robić.
    > ;>

    Potwierdziło to tylko moje przypuszczenia : strażnik miejski jest od
    mandatów a nie od latania po sądach grodzkich. Nie ma kasy z mandatu, traci
    pół dnia na sąd ... nie będzie premii więc olewa skierowanie tam sprawy.

    > Tak, akcja z plakatami miała pobudzić myślenie, ale spaliła na panewce...

    W tym wypadku można było straż zmobilizować do pouczenia a nie karania.
    Mieszkam w W-wie, zamknięto nam most Śląsko-Dąbrowski, którym można jeździć
    komunikacją i taxi. Były kiepskie oznaczenia, brak wiedzy kierowców
    szczególnie przyjezdnych. I pierwsze dni straż miejska nie karała, a
    pouczała. Można? Ale to był odgórny prikaz. Inna bajka - do kogo podejdzie
    strażnik miejski - do pijaczyny z piwem w bramie, który nie ma z czego
    mandatu za picie zapłacić, czy do kilku młodych chłopaków w parku, którzy
    spokojnie sobie browar piją?