  • 1. Data: 2004-03-22 12:39:52
    Temat: Stowarzyszenie zwykle a z osobowoscia prawna.
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>

    Witam ..

    Na dzien dzisiejszy istnieje stowarzysenie zwykle zarejestrowane w WSA w
    Lublinie. Zlozylismy dzis Wniosek do KRSu, by zarejestrowac stowarzyszenie o
    takiej samej nazwie lecz z osobowoscia prawna, nieprowadzace dzialanosci
    gospodarczej.

    Ile mniej wiecej trwa procedura, liczac ze wnioski i status wypelnione sa
    dobrze. ?

    Jak stare stowarzyszenie ma przekazac majatek nowemu stowarzyszeniu. (spis z
    natury i potem umowa darowizny kazdego czlonka)?

    Czy po wpisie do KRSu, sad utomatycznie nakaze staroscie usuniecie
    stowarzyszenia zwyklego, czy nalezy odbyc formalnosci w WSA?

    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :

  • 2. Data: 2004-03-22 14:51:21
    Temat: Re: Stowarzyszenie zwykle a z osobowoscia prawna.
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Duda" <b...@b...scene.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gospodarczej.
    >
    > Ile mniej wiecej trwa procedura, liczac ze wnioski i status wypelnione sa

    To zalezy od konkretnego sadu. standardowo zajmuje to 2-3 miesiace, ale tu
    nie ma reguly.

    > Jak stare stowarzyszenie ma przekazac majatek nowemu stowarzyszeniu. (spis
    > natury i potem umowa darowizny kazdego czlonka)?

    najlepiej, przy czym nie trzeba robic osobnych umowa, ale po prostu wszyscy
    ze zwyklego sie podpiszcie

    > Czy po wpisie do KRSu, sad utomatycznie nakaze staroscie usuniecie
    > stowarzyszenia zwyklego, czy nalezy odbyc formalnosci w WSA?

    nie ma takiej procedury:-) po prostu powstanie inne stowarzyszenie o innym
    statusie, choz pod identyczna nazwa.

    --
    pozdrawiam:-) Marek

  • 3. Data: 2004-03-22 21:00:44
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>

    Prefix <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl> wrote:

    > Użytkownik "Bartłomiej Duda" <b...@b...scene.pl> napisał w wiadomości

    > To zalezy od konkretnego sadu. standardowo zajmuje to 2-3 miesiace, ale tu
    > nie ma reguly.

    Huh. Dlugo ;). Chociaz bylem na cos takiego nastawiony ;).

    > najlepiej, przy czym nie trzeba robic osobnych umowa, ale po prostu wszyscy
    > ze zwyklego sie podpiszcie

    Czyli jedna umowa w stylu: "Mi nizej podpisani czlonkowie stowarzyszenia
    .... przekazujemy majatek wyszczegolniony ..... stowarzyszeniu ..... " ?
    I podpisy wszystkich dotychczasowych czlonkow.

    > nie ma takiej procedury:-) po prostu powstanie inne stowarzyszenie o innym
    > statusie, choz pod identyczna nazwa.

    Czyli pozostaje zlozenie uchwaly o rozwiazaniu stowarzyszenia zwyklego do
    WSA, wraz z decyzja co do przekazania/rozdyzponowania majatku ?

    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :

  • 4. Data: 2004-03-23 09:00:06
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    > Czyli pozostaje zlozenie uchwaly o rozwiazaniu stowarzyszenia zwyklego do
    > WSA, wraz z decyzja co do przekazania/rozdyzponowania majatku ?

    nie musisz rozwiazywac, mozesz miec oba:-)

    --
    pozdrawiam:-) Marek