  • 1. Data: 2004-03-22 11:47:40
    Temat: Warunki technicze pojazdów
    Od: "Roman" <roman_[x]@poczta.gazeta.pl>

    Witam. Czy mógł by ktoś podac link do ustawy/rozporządzenia określającego
    warunki technicze pojazdów podczas corocznego badania na stacji
    diagostycznej.
    Chodzi mi o paramery układu hamulcowego,wydechowego i zwiazane z tym normy,
    wyglądu nadwozia itp.

    Roman
    Adres odspamiony .Usuń: [x]

  • 2. Data: 2004-03-22 17:54:23
    Temat: Re: Warunki technicze pojazdów
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Mon, 22 Mar 2004 12:47:40 +0100, na pl.soc.prawo, Roman napisal(a):

> [...]
    > diagostycznej.
    > Chodzi mi o paramery układu hamulcowego,wydechowego i zwiazane z tym normy,

    Tego nie ma w ustawach ani rozporzadzeniach - trzeba szukac w normach PN. A
    one niestety drogie sa ;-( Najszybciej cos znajdziesz w czytelni norm np.
    na politechnice.

    Kyniu

    --
    _ __ _
    | ' < || | ' \| | || |
    |_|\_\_, |_||_|_|\_,_|
    |__/

  • 3. Data: 2004-03-23 08:15:52
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Użytkownik "Kyniu" <k...@U...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Tego nie ma w ustawach ani rozporzadzeniach - trzeba szukac w normach PN.
    > one niestety drogie sa ;-(

    Nie wiesz- nie pisz.
    Warunki techniczne pojazdów to rozporządzenie.
    www.prawo.psm.pl/index.phtml?x=D1999_44_432
    (być może jest nowsze).

    --
    Pozdr
    Leszek

  • 4. Data: 2004-03-23 08:29:58
    Od: "Leszek" <l...@b...fm>

    Tu jest nowsze.-www.altech.com.pl/wbt/_prawo/ogol_tech.htm

    Tu zakres badań- www.prawo.psm.pl/index.phtml?x=D1999_81_917

  • 5. Data: 2004-03-23 09:22:43
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Leszek" <l...@b...fm> napisał:

> [...]
    Ależ jest, tylko trzeba wiedzieć w którym.

    >Tu jest nowsze.-www.altech.com.pl/wbt/_prawo/ogol_tech.htm
    Po co te listy ? Odpowiedź podałem już półtora dnia temu.

    >Tu zakres badań- www.prawo.psm.pl/index.phtml?x=D1999_81_917
    Rozporządzenie nieaktualne. Obowiązuje to, które podałem
    Dz. U. Nr 227, poz. 2250 z 2003 r.

    Artur Golański

  • 6. Data: 2004-03-23 11:50:43
    Od: Kyniu <k...@U...poczta.gazeta.pl>

    Tue, 23 Mar 2004 09:15:52 +0100, na pl.soc.prawo, Leszek napisal(a):

    > Nie wiesz- nie pisz.

    To ciekawe po co kupuja normy PN.

    > Warunki techniczne pojazdów to rozporządzenie.
    > www.prawo.psm.pl/index.phtml?x=D1999_44_432
    > (być może jest nowsze).

    Jest nowsze. Dz.U. 2003, Nr 32, poz. 262

    Kyniu

    --
    _ __ _
    |__/