  • Data: 2022-12-04 17:18:43
    Temat: Re: Sthur jednak spierdalał z miejsca potrącenia
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.12.2022 o 16:52, Shrek pisze:

    > A jakie to ma znaczenie?

    Dla Twoich pretensji, że nie widzę dwóch pasów chyba krytyczne.

    > Po pierwsze to twój wywód nie ma żadnego odniesienia w przepisach, po
    > drugie decyzje podejmujsz na podstawie tego co widzisz a nie googla, po
    > ostatnie to cały twój wywód jest bez sensu, bo "zawracający z północy" i
    > "skręcający w lewo z zachodu" wjeżdzają na różnych fazach.

    Nie w tym rzecz, kiedy wjeżdżają. zauważ, że zawracanie jest z pasa do
    jazdy na wprost i zawracania. W tej sytuacji zawracający wjeżdżają na
    przełączkę, ale tu jadący alejami w przeciwną stronę mają zielone i
    zawracający czeka na zielone od Reymonta, by kontynuować jazdę.

    --
    Robert Tomasik