  • 1. Data: 2023-07-20 17:44:38
    Temat: Spytaj milicjanta
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Policja zmienia oświadczenia na stronie, k.o.mendant twierdzi że
    policjanci padli ofiarą ataku i bezpodstawnego hejtu bo nie
    przeszkadzali w czynnościach lekarzy, podczas gdy sąd stwierdził co
    innego i w sumie wprost zarzuca policjantom "nieszczególnie obiektywną
    ocenę sytuacji" oraz że ich notatka "cierpi na niedostatki".

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=629821874029
    4203&set=pcb.6298223890293688&type=3&theater

    "spytaj milicjanta, on prawdę ci powie".

    Wychodzi na to, że policjanci minęli się z prawdą a k.o.mendant kłamał -
    nowe, nie znałem;). Ciekawe czy chociaż im trochę wstyd a jeśli to czy
    się wstydzą co zrobili, czy że wyciekło...

    BTW - czy dobrze zrozumiałem
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=629821865029
    4212&set=pcb.6298223890293688&type=3&theater
    - sąd stwierdził (na razie nie w formie wyroku) że milicjanci naruszyli
    nietykalność cielesną i ukradli telefon, a k.o.mendant pyszczy że jego
    ludzie stali się obiektem ataku? No to chyba powinni szybko stwierdzić,
    że odnieśli jakiś obrażenia choćby psychiczne w postaci PTSD po tym
    brutalnym ataku i muszą na L4 i emkę (o ile już mogą), bo chyba są
    widoki na wylot ze służby:P

    Chyba nie doczekam czasów, że widok policyjnego mundury będzie się
    kojarzył z bezpieczeństwem a nie z uczuciem niepokoju, nawet jak nic nie
    zrobiliśmy.
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-07-21 10:45:42
    Temat: Re: Spytaj milicjanta
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 20 Jul 2023 17:44:38 +0200, Shrek napisał(a):

    > Chyba nie doczekam czasów, że widok policyjnego mundury będzie się
    > kojarzył z bezpieczeństwem a nie z uczuciem niepokoju, nawet jak nic nie
    > zrobiliśmy.

    W sumie owa Joanna powinna się cieszyć, że nie została spałowana, ale może
    po prostu nie wzięli akurat pałek teleskopowych.

    Czytam o tym wydarzeniu i kiedy kulsoneria tak bardzo troszczyła się o
    obywatelkę, to przy okazji kazała jej kucać i kasłać.
    Ktoś wie, o co chodzi?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 3. Data: 2023-07-21 11:20:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 21 Jul 2023 10:45:42 +0200, Olin wrote:

> [...]
    >
    > Czytam o tym wydarzeniu i kiedy kulsoneria tak bardzo troszczyła się o
    > obywatelkę, to przy okazji kazała jej kucać i kasłać.

    O ukryte przedmioty.

    J.

  • 4. Data: 2023-07-21 11:37:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 20 Jul 2023 17:44:38 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    >
    > Chyba nie doczekam czasów, że widok policyjnego mundury będzie się
    > kojarzył z bezpieczeństwem a nie z uczuciem niepokoju, nawet jak nic nie

    Moze przyjedzie sporo broni kolekcjonerskiej z Ukrainy, i dozyjesz :-)

    Ewentualnie - nie zaczepia sie obywatela z głosnikiem Bluetooth :-)

    J.

  • 5. Data: 2023-07-21 12:36:39
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 21 Jul 2023 11:20:52 +0200, J.F napisał(a):

    > O ukryte przedmioty.

    Miała je wykasłać?

  • 6. Data: 2023-07-21 17:40:34
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > - sąd stwierdził (na razie nie w formie wyroku) że milicjanci naruszyli
    > nietykalność cielesną i ukradli telefon, a k.o.mendant pyszczy że jego

    Tak by wynikalo, ale czy adwokat nie przesadził z tym "nie stanowią i
    nie dają prawdopodobienstwa stanowienia dowodu w sprawie karnej" ?

    > No to chyba powinni szybko stwierdzić,
    > że odnieśli jakiś obrażenia choćby psychiczne w postaci PTSD po tym
    > brutalnym ataku i muszą na L4 i emkę (o ile już mogą), bo chyba są
    > widoki na wylot ze służby:P

    Chyba troche za późno, choc ataki są przeciez teraz.
    Ale pewnie nic karnego sie z tego nie urodzi ... choc kto wie - wybory
    blisko.

    Za to ... a odpowiedni papier o przeszukaniu dostarczyli w terminie?

    A to juz zakrawa na powaznie wykroczenie proceduralne :-)

    J.

  • 7. Data: 2023-07-21 17:50:11
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.07.2023 o 17:40, J.F pisze:

    4212&set=pcb.6298223890293688&type=3&theater

    > Tak by wynikalo, ale czy adwokat nie przesadził z tym "nie stanowią i
    > nie dają prawdopodobienstwa stanowienia dowodu w sprawie karnej" ?

    Sąd twierdzi, że nie.

> [...]
    >
    > Za to ... a odpowiedni papier o przeszukaniu dostarczyli w terminie?
    >
    > A to juz zakrawa na powaznie wykroczenie proceduralne :-)

    Chuj ich wie. Nawet jak dadzą głos to należy założyć że kłamią. Zapewne
    sami się nie mogą zdecydować co w sumie zrobili i w jakim trybie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-07-21 18:10:22
    Od: "To.Ja" <t...@p...invalid>

    Olin w

    > Miała je wykasłać?

    Wydalić z odbytu/pochwy?
    Zapewne kutasik wyjaśni dlaczego takie czynności są przeprowadzane...

    --
    Tomasz

  • 9. Data: 2023-07-21 18:48:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 21.07.2023 o 18:10, To.Ja pisze:

    > Zapewne kutasik wyjaśni dlaczego takie czynności są przeprowadzane...

    Zwłaszcza że ponoć niebyła zatrzymana.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2023-07-22 01:02:48
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-07-21, Olin <k...@a...w.stopce> wrote:

    > Miała je wykasłać?

    Niech ten kto sam nie wykasływał ukrytych przedmiotów z macicy pierwszy
    rzuci kamieniem. Czy to z odbytu, bo nie do końca jestem biegły w
    Piśmie?

    --
    Marcin