  • 11. Data: 2008-03-05 22:30:48
    Temat: Re: Sprzęt na gwarancji i części zamienniki
    Od: SlaVa <s...@g...com>

    On 5 Mar, 23:24, SlaVa <s...@g...com> wrote:
> [...]

    A dokładniej, to chodziło Ci chyba o Rozporządzenie Rady Ministrów z
    dnia 28 stycznia 2003 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień
    wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych spod zakazu porozumień
    ograniczających konkurencję.

    http://isip.sejm.gov.pl/servlet/Search?todo=open&id=
    WDU20030380329

    Odnosi się tylko do pojazdów mechanicznych z tego co pamiętam ;) Ale
    może się mylę :) nie jestem prawnikiem/adwokatem/rzecznikiem
    ubezpieczonych, tylko zwykłym pracownikiem TU ;)

    SlaVa