  • 1. Data: 2008-03-04 16:53:55
    Temat: problem z budowa/spoldzielnia - pilne
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam,
    zakupilem sobie lokal w maju 2007,
    w tym czasie zarzadca budynku powiedzial mi gdzie moge sobie wykuc dziury na
    rury wychodzace od solarium wskazal mi miejsce (sciana nosna), umowa byla
    ustna mowi lze tu moge i tyle.
    teraz zarzadca sie zmienil w roku 2008. i kaze mi pokazac dokument na jakiej
    podstawie ja te dziury zrobilem ?
    ja nie mam zadnego dokumenty dziury zostaly wykonane za starego zarzadcy,
    strasza mnie jakas komisja
    co mam zrobic?
    prosze o pomoc :(

    (rozwalilem niby sciane wspolna ktorej nie moglem rozkuc pomimo ze inspektor
    budowlany starego zarzadcy powiedzial wlasnie ze w tym miejscu moge je sobie
    wykuc)

    pozdrawiam!!!!!