  • 1. Data: 2008-03-04 14:07:54
    Temat: Sprzęt na gwarancji i części zamienniki
    Od: Piotr M <gg:8807050@gmail.com>

    Witam serdecznie :)

    Mam pytanie, wg nowego rozporządzenia mamy możliwość montażu części
    (zamienników) w zepsutym towarze podlegającym jeszcze gwarancji, dotyczy
    to tylko samochodów? A innych towarów np sprzętu rtv/agd etc.?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr M

  • 2. Data: 2008-03-04 14:13:54
    Temat: Re: Sprzęt na gwarancji i części zamienniki
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr M napisał(a):

    > Mam pytanie, wg nowego rozporządzenia mamy możliwość montażu części
    > (zamienników) w zepsutym towarze podlegającym jeszcze gwarancji, dotyczy
    > to tylko samochodów? A innych towarów np sprzętu rtv/agd etc.?

    A mógłbyś sprecyzować? Np o jakie rozporządzenie konkretnie chodzi?

    j.

  • 3. Data: 2008-03-04 15:51:24
    Od: Piotr M <gg:8807050@gmail.com>

    januszek pisze:

    > A mógłbyś sprecyzować? Np o jakie rozporządzenie konkretnie chodzi?

    No właśnie nie mogę bo nie wiem i nie znam się. Chyba weszło w życie na
    jesień albo z początkiem roku. Mówili swego czasu wiele o tym w
    wiadomościach, o tym także jak to firmy motoryzacyjne dostaną wtenczas
    po tyłku.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr M

  • 4. Data: 2008-03-04 17:41:44
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr M napisał(a):

> [...]
    > jesień albo z początkiem roku. Mówili swego czasu wiele o tym w
    > wiadomościach, o tym także jak to firmy motoryzacyjne dostaną wtenczas

    No tak - ale w zasadzie Twój komunikat jest tak treściwy jak to, że na
    placu Pigal Ciocia Lucyna piecze żonkile ;) Ergo: albo więcej konkretów
    albo pisz na grupę o parapsychologii :)

    j.

  • 5. Data: 2008-03-04 17:54:43
    Od: Piotr M <gg:8807050@gmail.com>

    januszek pisze:

    > albo więcej konkretów
    > albo pisz na grupę o parapsychologii :)

    Jakbym wiedział jakie rozporządzenie, miał do nich dostęp lub wiedział
    gdzie szukać, to bym trochę pokopał i coś może wykopał. A dałem posta bo
    właśnie nie wiem jak to jest i liczę na wiedzę jakiegoś miłego
    grupowicza co się tą wiedzą podzieli. Ale na pewno nie Ciebie, bo Ty
    jesteś czepialski i tyle ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr M

  • 6. Data: 2008-03-04 18:00:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr M napisał(a):

> [...]
    > właśnie nie wiem jak to jest i liczę na wiedzę jakiegoś miłego
    > grupowicza co się tą wiedzą podzieli. Ale na pewno nie Ciebie, bo Ty

    Jak sobie chcesz :) Powodzenia ;P

    j.

  • 7. Data: 2008-03-04 19:16:38
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Mam pytanie, wg nowego rozporządzenia mamy możliwość montażu części
    > (zamienników) w zepsutym towarze podlegającym jeszcze gwarancji, dotyczy
    > to tylko samochodów? A innych towarów np sprzętu rtv/agd etc.?

    pierwsze slysze, ze gwarancja, ktora jest dowolna i zalezy tylko i wylacznie
    od producenta miala byc sterowana jakimis rozporzadzeniami...

  • 8. Data: 2008-03-04 19:23:00
    Od: Piotr M <gg:8807050@gmail.com>

    gardziej pisze:

    > pierwsze slysze, ze gwarancja, ktora jest dowolna i zalezy tylko i wylacznie
    > od producenta miala byc sterowana jakimis rozporzadzeniami...

    Jakby tak dowolna była to dlaczego nie ma na 6m-cy?

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr M

  • 9. Data: 2008-03-05 00:02:38
    Od: "GooRe" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <gg:8807050@gmail.com> napisał w wiadomości

    > Jakby tak dowolna była to dlaczego nie ma na 6m-cy?
    >
    > --
    > Pozdrawiam,
    > Piotr M

    Jak nie, jak tak :>,

    Jest i na miesiac i na 36 to zalezy od sprzedawcy.

    goore.

  • 10. Data: 2008-03-05 22:24:04
    Od: SlaVa <s...@g...com>

    On 4 Mar, 15:07, Piotr M <gg:8807...@gmail.com> wrote:
> [...]
    > (zamienników) w zepsutym towarze podlegającym jeszcze gwarancji, dotyczy
    > to tylko samochodów? A innych towarów np sprzętu rtv/agd etc.?

    Masz tutaj link:
    http://www.rzu.gov.pl/skargi/najczestsze-problemy/Cz
    esci_oryginalne_a_czesci_alternatywne_zamienniki___4
    4

    SlaVa