  • 71. Data: 2016-12-10 18:28:20
    Temat: Re: Sprzedaż nieruchomości
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Klucze jak klucze, ale nadal może być posiadaczem (mieszkać).
    W większości przypadków najpierw sprzedajesz, a dopiero później się wyprowadzasz.

    -----
    > Czy to znaczy, że jest okres, gdy właścicielem nieruchomości są już kupujący i bank
    a sprzedawca ma ew. tylko klucze od nieswojego mieszkania?

  • 72. Data: 2016-12-10 19:21:29
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 8 Dec 2016 23:54:07 -0800 (PST), k...@g...com wrote:

    >A same informacje o depozycie notarialnym można nawet łatwo znaleźć guglując, także
    u notariuszy, także z przykładowymi kosztami (maksymalna taksa), np. na
    http://notariusz-centrum-warszawa.pl/czynnosci-notar
    ialne/depozyt-notarialny/

    "może wynieść maksymalnie 1085 złotych netto. Do taksy notarialnej
    należy doliczyć podatek VAT w stawce 23% w kwocie 1334,35 złotych"

    Ciekawy ten podatek.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 73. Data: 2016-12-10 20:19:00
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 10 grudnia 2016 00:11:06 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > zakupu
    >
    > Ponieważ?

    Zapytaj w jakimkolwiek banku to nie będziesz tak naiwnych tekstów pisał.

  • 74. Data: 2016-12-10 20:20:41
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 9 grudnia 2016 16:45:21 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > W mbanku przelew hipoteczny robi się samemu, dostaje się na rachunku
    > dostępne środki równe przyznanemu kredytowi. W PKO bank sam robi
    > przelew.

    W którym momencie?

  • 75. Data: 2016-12-10 20:22:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 10 grudnia 2016 15:00:22 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:
    .

    > Czy to znaczy, że jest okres, gdy właścicielem nieruchomości są już
    > kupujący i bank a sprzedawca ma ew. tylko klucze od nieswojego mieszkania?
    Bank nie jest w takich przypadkach właścicielem nieruchomości.

  • 76. Data: 2016-12-11 00:47:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-12-10 o 15:00, t-1 pisze:
    > Czy to znaczy, że jest okres, gdy właścicielem nieruchomości są już
    > kupujący i bank a sprzedawca ma ew. tylko klucze od nieswojego mieszkania?
    Bingo :->

    Maciek

  • 77. Data: 2016-12-11 08:55:24
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Nie, ponieważ nabywca staje się właścicielem w chwili dokonania wpisu do KW.

  • 78. Data: 2016-12-11 11:23:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-12-11 o 08:55, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie, ponieważ nabywca staje się właścicielem w chwili dokonania wpisu do KW.
    A wpisu może dokonać, gdy ma w ręku akt notarialny. O to czy zapłacił
    nikt go nie będzie pytał.

    Maciek

  • 79. Data: 2016-12-11 20:56:27
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 12/11/2016 4:23 AM, Maciek wrote:
    > A wpisu może dokonać, gdy ma w ręku akt notarialny. O to czy zapłacił
    > nikt go nie będzie pytał.

    Dodam do tego, ze wpis do KW dokonywane są w kolejności wpływu do sądu.
    Pomiędzy podpisaniem aktu a zaniesieniem go do sądu jest wystarczająco
    dużo czasu, aby zanieść tam inny akt podpisany wcześniej u innego
    notariusza,

    Nie pierwszy to przypadek podwójnego sprzedawania mieszkania.

  • 80. Data: 2016-12-11 21:18:01
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-12-11 o 20:56, witek pisze:
> [...]
    > notariusza,
    > Nie pierwszy to przypadek podwójnego sprzedawania mieszkania.
    Otóż to. W dobie usług elektronicznych cały czas mnie zadziwia możliwość
    zrobienia tak prostego "wałka".

    Maciek