  • 61. Data: 2009-02-06 10:06:49
    Temat: Re: Sprzedawca nie rozmieni większej kwoty pieniędzy.
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Kocureq napisał(a):

    > Jak pójdę to innego sklepu, to właśnie on, a nie ja :)

    Wiesz co, takich klientów to się nawet nie żałuje. Kupi bułek za 2 zł, a narobi
    afery, jakby od jego zakupów zalezało "byc albo nie byc" sklepikarza. Dbanie o
    _dobrych_ klientów się opłaca, pieniaczy opłaca się podesłać konkurencji.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 62. Data: 2009-02-06 10:10:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    szerszen wrote:

    > no wlasnie, przyjdzie kilku tkaich jak ty, potem kolejny dla ktorego
    > juz drobnych nie starczy i kolejny bedzie szczekal ze sie sprzedawca
    > do pracy nie przygotowal

    no i czyja jest wina w efekcie? tego pierwszego co sie nie przygotował i
    zwala robotę na innych.

  • 63. Data: 2009-02-06 10:23:36
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    krys pisze:
> [...]
    _dobrych_ klientów się opłaca, pieniaczy opłaca się podesłać konkurencji.

    Jakoś konkurencja mnie z otwartymi ramionami wita, wydaje resztę a i
    czasem pozwoli zapłacić 7 zł kartą :)

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 64. Data: 2009-02-06 10:26:59
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-02-06, Kocureq <a...@...stopce.pl> wrote:

    > Jakoś konkurencja mnie z otwartymi ramionami wita, wydaje resztę a i
    > czasem pozwoli zapłacić 7 zł kartą :)

    No to idź do tej konkurencji.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 65. Data: 2009-02-06 10:38:05
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Kocureq napisał(a):

    > Jakoś konkurencja mnie z otwartymi ramionami wita, wydaje resztę a i
    > czasem pozwoli zapłacić 7 zł kartą :)

    No to ja nie wiem, w czym masz problem. Proste jak konstrukcja cepa - kupuję tam,
    gdzie mi się podoba.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 66. Data: 2009-02-06 10:56:25
    Od: "TomaSz." <u...@o...pl>

    Z pamiętnika internauty.
    Własność: 'Kocureq'
    Wpis z dnia 06-02-2009:

    > Jak pójdę to innego sklepu, to właśnie on, a nie ja :)

    Myślę, że facet będzie wolał mieć mniejszy zysk i święty spokój, niż się
    użerać z pieniaczami o bułki za 3 zł, z czego pewnie ma kilkadziesiąt
    groszy zysku.

    > Wystarczająco. Naprawdę nie jest to mój problem. Jak świadczę jakieś
    > usługi to tak, żeby klient był zadowolony. Jak trzeba to zaciskam zęby i
    > robię coś "pod górkę", bo klient chce.

    No to świadcz tak usługi. A rzeczony pan w sklepiku ma inne podejście i
    pieniaczy ma w głębokim poważaniu - zwyczajnie mu wisi, że jeden pieniacz
    bez drobnych w kieszeni nie jest zadowolonym klientem.

    Rozumiem, że uważasz, że usługodawcy powinni być przygotowani na spełnienie
    każdego kaprysu i zachcianki klienta, żebyś uznał ich za godnych
    prowadzenia swojego przedsiębiorstwa, tak?

    Fryzjer musi mieć 153 pary nożyczek w róznych kolorach i kszatłtach, żeby
    Pan Klijęt mógł wybrać i żeby był zadowolony?

    Sprzedawca samochodów musi mieć wystarczająco duży plac, żebyś mógł sobie
    na żywo obejrzeć dany model samochodu w kilkuset kombinacjach wyposażenia,
    koloru lakieru i tapicerki?

    Pani w banku ma mieć czarne włosy, zielone oczy i koniecznie być młodsza
    niż 30 lat, bo Pan Klijęt tak lubi, a przedcież musi być zadowolony z
    jakości obsługi?

    Normalnie poszczułbym psami - jakbym oczywiście prowadził ich hodowlę i
    trafił na takiego przekonanego o swoich ponadludzkich uprawnieniach
    Klijęta.

    --
    TomaSz.

  • 67. Data: 2009-02-06 11:48:11
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    krys pisze:
    > No to ja nie wiem, w czym masz problem. Proste jak konstrukcja cepa - kupuję tam,
    gdzie mi się podoba.

    Przecież nie mam żadnego problemu - chodzę tam, gdzie mi się podoba :)

    Ja wiem, że wpisujesz się ładnie w "huzia na Kocura", ale poza tym, to
    nie wiem czemu taki zapał w tępieniu ludzi o odmiennych poglądach.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 68. Data: 2009-02-06 11:53:18
    Od: Kocureq <a...@...stopce.pl>

    TomaSz. pisze:

    > Rozumiem, że uważasz, że usługodawcy powinni być przygotowani na spełnienie
    > każdego kaprysu i zachcianki klienta, żebyś uznał ich za godnych
    > prowadzenia swojego przedsiębiorstwa, tak?

    A co moje uznanie godnym komuś da? Po prostu będę kupował tam, gdzie mi
    wygodnie, godności od sprzedawcy nie wymagam.

    > Pani w banku ma mieć czarne włosy, zielone oczy i koniecznie być młodsza
    > niż 30 lat, bo Pan Klijęt tak lubi, a przedcież musi być zadowolony z
    > jakości obsługi?

    Ale wiesz, że panie w banku są młodsze niż 30 lat, żeby Pan Klijęt był
    zadowolony? :)

    > Normalnie poszczułbym psami - jakbym oczywiście prowadził ich hodowlę i
    > trafił na takiego przekonanego o swoich ponadludzkich uprawnieniach
    > Klijęta.

    Wiesz co?

    Dopóki sobie rozmawiamy na grupie dyskusyjnej, to rozumiem, że nerwy
    mogą popuścić, że łatwo kogoś zmieszać z błotem, bo to tylko ciąg
    literek na ekranie, a nie żywy człowiek i łatwo sobie pojeździć po
    poglądach innych. Ale nie przesadzajmy i nie przechodźmy do zamiany
    wymiany postów na trwałe uszkodzenia ciała - szczucie psami naprawdę nie
    należy do cywilizowanych środków komunikacji ;)

    Pozdrawiam i życzę mniej nerwów.

    =^;^= [ [nick][at][nick].com ] =^;^=
    / | [ GG# 1365999 ICQ# 31547220 ] | \
    (___(|_|_| [ k...@j...org ] |_|_|)___)

  • 69. Data: 2009-02-06 12:00:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > no i czyja jest wina w efekcie? tego pierwszego co sie nie przygotował i
    > zwala robotę na innych.

    sa pewne granice tego przygotowania, tak jak i zdrowego rozsadku w placeniu
    wysokimi nominalami za badziewie za 30 gr czy zlotowke

  • 70. Data: 2009-02-06 12:02:40
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Kocureq" <a...@...stopce.pl> napisał w wiadomości

    > Jak pójdę to innego sklepu, to właśnie on, a nie ja :)

    pojdziesz jak bedzie

    > Wystarczająco.

    no wiec ile to jest wystarczajaco?

    > Naprawdę nie jest to mój problem.

    w pewneym sensie twoj

    a odpowiedz mi na jedno proste pytanie

    co ci na zyciowej drodze stoi takiego, ze zabrania sie przygotowac, dnia
    poprzedniego, do porannych zakupow?