eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro › Re: Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
  • Data: 2014-05-31 01:18:00
    Temat: Re: Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
    Od: "Ajgul" <p...@k...uz> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:lmaa3m$rll$1@mx1.internetia.pl...

    > Gówno miał a nie przesłanki. Inaczej tego piepszenia niestety podsumować
    > się nie da. Jak ktoś
    > chce wymyślić pretekst żeby umowę zerwać to zawsze znajdzie "przesłanki".

    czyli mogę wygrać aukcję i nigdy nie zapłacić, ani odebrać towaru, a
    kontrahent musi go trzymać dla mnie do końca świata?
    bo mam "umowę"?
    właśnie po to jest wadium, a aukcja bez tego, to ślizganie po gównie z
    marzycielami bez kasy.
    nie wiem co sąd orzekł w sprawie aukcji na allegro, ale na pewno "ochrona"
    niepłacącego zwycięzcy aukcji nie sięga za daleko.
    wyobrażasz sobie co by się działo w warunkach szybkiej inflacji?

    A.