eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro › Re: Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
    From: "ww" <w...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprzedawca allegro odmawia sprzedaży, po chwili towar znowu na allegro
    Date: Fri, 30 May 2014 06:19:28 +0200

    Użytkownik "Ajgul" <p...@k...uz> napisał w wiadomości
    news:lm83uv$u8e$1@speranza.aioe.org...

    > Użytkownik "ww" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ale co wy opowiadacie, jeżeli miał w opisie aukcji wymagania co do terminu
    > płatności i ten nie został przez ciebie dochowany, to ma jak najbardziej
    > prawo ODSTĄPIĆ od umowy. A jeżeli nie był ten termin klarownie podany, to
    > brak odpowiedzi na ponaglenia jest również wskazówką, że kontrahent nie
    > jest rzetelny.

    Nie podał żadnego terminu. Nie wspomniał nawet o konieczności szybkiej
    realizacji. Regulamin allegro daje 7 dni na sam kontakt a ten nastąpił już
    po kilku
    dniach. Na pierwsze przypomnienie odpisałem po 3 minutach. Nie przekoczyłem
    ani regulaminowych ani ustawowych ani żadnych innych terminów !!

    > Jak to sobie wyobrażasz, że idziesz do sklepu, mówisz, że sobie
    > "rezerwujesz" coś za kilkaset złotych, ale NIE dajesz zadatku i chcesz,
    > żeby ci to przechowywali, bo może się a końcu zdecydujesz zapłacić?
    > Zapomnij! To taka sama sytuacja. Zawaliłeś sprawę i nie wierz adwokatom,
    > bo cię skasują na pieniądze i nic nie wygrasz:(.

    Głupoty piszesz. Jeśli dla ciebie wygranie aukcji i wpłata całej kwoty ! to
    analogia
    proszenia o przechowanie towaru to gratuluję.