  • 1. Data: 2004-11-18 10:09:26
    Temat: Sprzeciw do wyroku zaocznego a oplata
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    Witam,

    Zlozylem sprzeciw do wyroku zaocznego. Dzis dostalem pismo z sadu ze mam
    uzupelnic braki formalne czyli zaplacic 130 PLNow. Czy moge cos zrobic
    zeby te koszta ponosila strona ktora przegra sprawe? Albo jesli nie, to
    jak zrobic zeby potem ta kwote odzyskac (zakladajac ze wygram sprawe
    a jestem pozwanym)?

    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 2. Data: 2004-11-18 20:08:20
    Temat: Re: Sprzeciw do wyroku zaocznego a oplata
    Od: pawap <p...@i...pl>

    Użytkownik Borszczuk napisał:

> [...]
    > zeby te koszta ponosila strona ktora przegra sprawe? Albo jesli nie, to
    > jak zrobic zeby potem ta kwote odzyskac (zakladajac ze wygram sprawe

    wniesc o zwrot kosztow procesu, a potem to jeszcze tylko wygrac sprawe

  • 3. Data: 2004-11-19 10:58:43
    Od: Borszczuk <c...@U...wfmh.org.pl.TW>

    pawap wrote:

    > wniesc o zwrot kosztow procesu, a potem to jeszcze tylko wygrac sprawe

    Wniesc teraz, bez placenia? Zaplacic i wniesc? Jak to dokladniej powinno
    wygladac?

  • 4. Data: 2004-11-19 11:44:24
    Od: pawap <p...@i...pl>

    > Wniesc teraz, bez placenia? Zaplacic i wniesc? Jak to dokladniej powinno
    > wygladac?

    jak sie nie zaplaci to sad nie zajmie sie sprzeciwem
    zasadniczo w wyroku sad orzeka o kosztach postepowania