  • Data: 2020-09-05 06:54:14
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2020-09-04, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > nie zawsze się da. Przede wszystkim przez różnych "obrońców".
    > Weźmy przykład tego chłopaka z nożyczkami. Jakby policjant zamiast za
    > nim biegać po prostu postrzelił go w łydkę, to zaraz szereg obrońców by
    > mówiło o brutalności Policji - i zresztą pewne słusznie. Ale on by żył.
    > Taka rana goi się 6 tygodni. Jakby w Polsce strzelało się do
    > uciekających, to 99% z nich by się zastanowiła kilka razy, czy bać się
    > policjanta i urządzać sobie przebieżki dla grandy. Wiesz, o ile spadła
    > ilość ucieczek motocyklistów po tym, jak jednego z nich postrzelono na
> [...]

    Nie byłoby tylu obrońców, gdyby policja nie zachowywała się tak, jakby
    miała sporo do ukrycia lub na siłę broniła każdego wątpliwego przypadku.
    Te wszystkie popsute kamery, naciągane wyjaśnienia, dziwnie umarzane
    sprawy. Sam zawsze uważałem, że policjant powinien móc strzelać bez
    obawy, że zostanie pociągnięty do odpowiedzialności, i mierzi mnie, że
    często gloryfikuje się osoby o dość wątpliwej reputacji, ale sami sobie
    na tych obrońców zapracowaliście, w tym szczególnie w ciagu ostatnich
    paru lat.

    --
    Marcin