  • Data: 2020-09-05 18:59:18
    Temat: Re: Sprawa zamieciona
    Od: RadoslawF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zazwyczaj trafiam tam, gdzie mierzę i nie widzę powodu do strzelania w
    > plecy, jeśli wystarczy w łydkę. W wypadku strzelania do uciekającego
    > znacznie łatwiej w nią trafić, przez czas dotykania ziemi jest
    > zasadniczo nieruchoma.

    Zazwyczaj naszą uwagę przykuwają informacje jak ta kiedy strzelający
    idiota trafiał nie jak zazwyczaj.
    Jakiś czas temu tak wystraszyli dzieciaki w aucie rodziców
    że te uciekały a strzelając do auta by je zatrzymać trafili nie
    w oponę czy silnik tylko kręgosłup dzieciaka i posadzili go do
    śmierci na wózku inwalidzkim.

    > Przede wszystkim dla uciekiniera. Prawdopodobieństwo zejścia
    > śmiertelnego w wyniku postrzału w łydkę jest wielokrotnie mniejsze, niż
    > przy postrzale w korpus. Dla policjanta o tyle nie ejst bezpiecznie, że
    > w tym konkretnym wypadku nie było podstaw prawnych. Ale ja po prostu
    > konstatuję, że wbrew pozorom relatywnie przekroczenie prawa przez
    > policjanta w tym wypadku byłoby bezpieczniejsze dla uciekającego,

    Ale to nie prawda. Wszak "zaatakowany" nożyczkami funkcjonariusz
    nie miał prawa strzelać w korpus a jednak tam trafił.

    > Jak facet od Ciebie ucieka, to trafienie w łydkę jest łatwiejsze. Jak
    > się nagle obróci z ostrym narzędziem, to strzelasz w kierunku celu i nie
    > ma czasu na mierzenie. Cel się przemieszcza, policjant zdyszany biegnie.
    > Mierzysz w środek celu, bo jak nie trafisz, to facet Cię nadzieje na
    > nożyczki. Tu nie ma czasu na finezję.

    Nie facet tylko przestraszony i bezbronny dzieciak.
    Nie powinien nawet broni wyjmować tylko go obezwładnić rękami.
    A jak już był taka dupą wołową to mógł sobie pomóc nogą a nie bronią.

    > Co więcej prawidłowo wymierzony strzał w nogi może trafić w brzuch, bo
    > po nagłym obróceniu się strzelec i cel bardzo szybko się zbliżają, a
    > policjant mierząc broń ma na wysokości powiedzmy około 150 cm. Jeśli
    > powiedzmy (tu już po prostu coś zakładam) w 5 metrów chciał trafić w
    > udo, czyli na wysokość 70 cm, to jeśli obydwaj zrobili krok i zbliżyli
    > się pomiędzy wymierzeniem, a strzałem o 1,5 metra, to strzał trafi w cel
    > na wysokości 126 cm, czyli tam, gdzie trafił. I tu masz w matematyczny
    > sposób wyliczone, co tam się mogło stać.

    I dlatego umundurowane beztalencia nie powinny tak ochoczo strzelać.

    > Nie mam w zwyczaju żartować z poważnych spraw. Po prostu zastanów sie i
    > policz, zamiast "gardłować".

    Kiedy ty nie żartujesz, ty zaklinasz fakty i rzeczywistość w celu
    obrony niezgodnych z prawem działań kolego po fachu.
    I to wcale nie jest śmieszne.