  • 1. Data: 2009-08-19 08:48:05
    Temat: Sprawa w niemieckim sądzie
    Od: "Wycior" <w...@w...pl>

    Witam serdecznie.
    Jestem wzywany do niemieckiego sądu na sprawę karną przeciw mojej osobie.
    Problem w tym, że na dobrą sprawę nie wiem dokładnie o co chodzi, ani jakie
    mają przeciwko mnie dowody.

    Moje pytanie brzmi:
    Czy mogę napisać do odpowiedniego organu (prokuratura, sąd) list z prośbą o
    przesłanie mi materiału dowodowego (na 100% są to jedynie dokumenty, kopie
    dokumentów itp., żadne narzędzia zbrodni etc. :) )? Czy jest szansza, że tak
    owe otrzymam? Chodzi o to, że nie wiem na jakiej podstawie mnie oskarżają, a
    co za tym idzie jaką linię obrony powinienem obrać. Czy moja prośba ma
    szanse pozytywnego rozpatrzenia? Do kąd kierować pismo, sądu czy
    prokuratury?

    Dziękuję za każdą radę.

    Serdecznie pozdrawiam,
    Wycior

  • 2. Data: 2009-08-19 08:49:04
    Temat: Re: Sprawa w niemieckim sądzie
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wycior napisał(a):

    [...]

    Ile razy jeszcze bedziesz to wysylal?

    j.

  • 3. Data: 2009-08-19 09:00:36
    Od: Wycior <w...@w...pl>

    > Ile razy jeszcze bedziesz to wysylal?

    Przepraszam, ale myślałem, że coś nie tak z moim czytnikiem. Nadal nie
    pokazuje moich wiadomości, więc próbowałem wysyłać ponownie. Przed
    momentem dopiero wyguglałem swojego posta z waszymi odpowiedziami.

    Sądzę, że nie jest to żart, ani też zdjęcie z radaru. Zostałem
    zatrzymany w Niemczech prowadzac pojazd niezarejestrowany jeszcze w
    Pl, który zaopatrzony był w niemieckie numery rejestracyjne pochodzące
    z innego pojazdu. W takim stanie kupiłem, a to jak znalazłem się na
    terenie Niemiec to inna bajka. Początkowo dostałem pismo z prokuratury
    niemieckiej, że zarzucma mi się prowadzenie pojazdu bez obowiązkowego
    OC i o "podrabianie dokumentów". Blachy miałem założone właśnie w celu
    wypisania polisy miesięcznej, więc szybciutko przesłałem sąsiadom
    kopię polisy. W kolejnym piśmie, otrzymałem informacje o terminie
    rozprawy i że oskarżony jestem o podrabianie dokumentów.

    --
    Pzdr., Wycior

  • 4. Data: 2009-08-19 16:16:42
    Od: "andreas" <a...@y...com>

    Użytkownik "Wycior" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    m.googlegroups.com...

    > a to jak znalazłem się na terenie Niemiec to inna bajka.

    Tsunami?

    --
    andreas

  • 5. Data: 2009-08-20 08:35:18
    Od: Wycior <w...@w...pl>

    > Tsunami?

    Masz coś jeszcze do powiedzenia? Odpowiedź przeczaca bardzo mnie
    ucieszy. Nie masz zamiaru udzielić wskazówki, to odpuść sobie
    głupkowate teksty. Niektórzy uważają, że maja problem i liczą na
    czyjąś pomoc, a nie bezsensy...

    --
    Wycior

  • 6. Data: 2009-08-25 21:46:08
    Od: "LA" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wycior" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...
> [...]

    ucieszy. Nie masz zamiaru udzielić wskazówki, to odpuść sobie
    głupkowate teksty. Niektórzy uważają, że maja problem i liczą na

    Masz dwa wyjścia albo to olać albo nie olewać. Jak olejesz to wystawią wyrok
    zaoczny i przesla go do PL do wykonania wtedy wjedzie do Ciebie AT i możesz
    iść siedzieć jak nie będzie zawiasów.
    Jak się stawisz to możesz się bronić, walić ścieme jaki to polak
    niekumaty - tylko niemiecką papuge weź.
    Teraz UE jest więc wszystko w rodzinie. Sie kiedy zapomnisz i do nrf
    pojedziesz i cię chycą i co zrobisz.

  • 7. Data: 2009-08-25 22:51:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    LA pisze:

    > Masz dwa wyjścia albo to olać albo nie olewać. Jak olejesz to wystawią wyrok
    > zaoczny i przesla go do PL do wykonania wtedy wjedzie do Ciebie AT i możesz
    > iść siedzieć jak nie będzie zawiasów.

    O czym ty bredzisz?

    Art. 602 (i kolejne) zlikwidowali w KPK?

  • 8. Data: 2009-08-26 12:39:22
    Od: "LA" <m...@i...pl>

    wiadomości news:lf6em6-ung.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > O czym ty bredzisz?
    >
    > Art. 602 (i kolejne) zlikwidowali w KPK?

    Czytaj ze zrozumieniem art. 608 i następne KPK

  • 9. Data: 2009-08-26 13:25:31
    Od: Wycior <w...@w...pl>

    Nie wiele mi to pomaga. Wygląda na to, ze pojadę na sprawę totalnie
    zielony...

  • 10. Data: 2009-08-26 14:05:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    LA pisze:

    > Czytaj ze zrozumieniem art. 608 i następne KPK

    Ale jak obcy sąd może skazać kogoś zaocznie w sprawie karnej? Najpierw
    musi dojść do rozprawy, a wtedy działa 602 i następne.

    Co innego jakieś gówniane wykroczenie, typu zdjęcie z fotoradaru, gdzie
    jest postępowanie uproszczone od którego można się odwołać, a co innego
    sprawa karna, gdzie grozi odsiadka.

    Chyba że ten cały system jest jeszcze bardziej pos*.*ny, niż mi się
    wydawało...