    From: "Wycior" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Sprawa w niemieckim sądzie
    Date: Wed, 19 Aug 2009 10:48:05 +0200

    Witam serdecznie.
    Jestem wzywany do niemieckiego sądu na sprawę karną przeciw mojej osobie.
    Problem w tym, że na dobrą sprawę nie wiem dokładnie o co chodzi, ani jakie
    mają przeciwko mnie dowody.

    Moje pytanie brzmi:
    Czy mogę napisać do odpowiedniego organu (prokuratura, sąd) list z prośbą o
    przesłanie mi materiału dowodowego (na 100% są to jedynie dokumenty, kopie
    dokumentów itp., żadne narzędzia zbrodni etc. :) )? Czy jest szansza, że tak
    owe otrzymam? Chodzi o to, że nie wiem na jakiej podstawie mnie oskarżają, a
    co za tym idzie jaką linię obrony powinienem obrać. Czy moja prośba ma
    szanse pozytywnego rozpatrzenia? Do kąd kierować pismo, sądu czy
    prokuratury?

    Dziękuję za każdą radę.

    Serdecznie pozdrawiam,
    Wycior