    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa Tylman
    Date: Wed, 17 Apr 2019 17:27:01 +0200

    W dniu 17.04.2019 o 17:08, J.F. pisze:

    > No i sad uniewinnil oskarzonego o zabojstwo Ewy T.
    >
    > Jak myslicie - sad wyjatkowo starannie podszedl do sprawy,

    Dlaczego wyjątkowo staranie? Normalnie - nie było dowodów to uniewinnili.

    No i mam wątpliwości co w zasadzie należałoby robić z takimi
    prokuratorami co to stawiają stakie akty oskarżenia (albo zarzuty z
    dupy, najwyżej się potem umorzy). Z jednej strony należałoby jakieś
    konsekwencje wyciągać - choćby służbowe typu brak awansów, czy
    przypoadkowe zesłanie na do Bieszczad, z drugiej jak zaczniesz ich
    oceniać, to jak już komuś zarzuty postawią to posunąsię do wszystkiego,
    żeby były skuteczne...

    Shrek