    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Sprawa Alfiego Evansa
    Date: Mon, 30 Apr 2018 20:07:30 GMT

    On 2018-04-30, Wojciech Bancer <w...@g...com> wrote:
    > On 2018-04-29, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > To są pojęcia z zakresu etyki lekarskiej i rozróżniania nie tylko życia
    > jako takiego, ale również patrzenia na jego jakość.

    No ale to oczywiste. Problem w tym, ze nie za bardzo rozumiem tę logikę.
    Albo masz świadomość, cierpisz, zyjesz ale umierasz, przedłużona agnia,
    chcą pomóc abyś się nie męczył. Ok.
    Albo nie masz świadomości, jesteś rosliną, nic nie odczuwasz, to co to
    kogo obchodzi, skoro to nie jest przypadek, że na to łóżko czeka
    bardziej potrzebujący? O jakim dobru pacjenta można tu mówić, skoro
    ta osoba de facto już nie żyje? Wtedy ja bym raczej skupiał się na
    jakości zycia opiekunów.

    Uznałbym argument, ze MOŻE cierpieć, ale taki zdaje się nie pojawił.

    --
    Marcin