    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa Alfiego Evansa
    Date: Thu, 26 Apr 2018 11:55:47 +0200

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:01e699b7-c1b1-4046-aa37-a2933a3db9cb@go
    oglegroups.com...
    >Znacie? Jakie komenty?
    >Alfie Evans kontra cywilizacja śmierci. Próba eutanazji chłopca nie
    >udała się

    Trzeba angielskiemu sadowi przyznac konsekwencje.
    Skoro sie raz uznalo, ze "dla dobra dziecka" trzeba je usmiercic, to
    nie mozna teraz wypuscic do Wloch, zeby tam pozwolili zyc

    Ale to "dobro dziecka" jakies kuriozalne mi sie wydaje.
    Zeby choc przytomne bylo, i narzekalo, ze wszystko je boli.

    >Próba uduszenia Alfiego nastąpiła o 22:17 czasu polskiego.
    >Lekarze sądzili, że dziecko nie przeżyje bez respiratora dłużej niż 3
    >minuty, ale malec oddychał samodzielnie.
    >Po 2 godzinach samodzielnego oddychania chłopiec zaczął tracić kolor.
    >Rodzina przystąpiła do resuscytacji metodą usta-usta. Szpital cały
    >czas odmawiał podania tlenu.

    >Dopiero po 6 godzinach w okolicach dziecka podano rurkę z tlenem i
    >pozwolono go napoić.
    >Nowożytni "doktorzy Mengele" i ich poplecznicy, musieli być chyba
    >zawiedzeni, że nie udało się dokonać tej eutanazji.

    Ale przyznasz, ze dziwne to troche - rodzina nie moze szklanki wody
    podac, a moze usta-usta ...

    >Sprawa Alfiego Evansa zaczyna bulwersować coraz więcej ludzi. Dążenie
    >brytyjskich struktur państwowych do zabicia chłopca jest
    >zdumiewające. To właściwie nowa forma totalitaryzmu. Państwo
    >twierdzi, że wie lepiej niż rodzice co jest lepsze dla ich dziecka, a
    >rodzice maja karnie czekać aż ono umrze, bo walka o jego życie jest
    >zabroniona prawem.

    >Trudno powiedzieć skąd ta zapalczywość brytyjskich władz.

    Moze po prostu nie chca okupacji parlamentu i domagania sie pokrycia
    kosztow utrzymania dziecka :-)

    J.