  • 1. Data: 2006-09-26 15:49:28
    Temat: Spółdzielnia mieszkaniowa, czy to legalne?
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Na klatce wisi sobie coś takiego:

    Dział eksploatacji (...) zwraca się z uprzejmą prośbą do wszystkich
    właścicieli mebli, sprzętów i różnych innych przedmiotów wystawionych
    na klatkach schodowych i korytarzach piwnicznych oraz w parkingu
    podziemnym o ich usunięcie w terminie do 30.09.2006 r.

    Po tym terminie będą one wywiezione na wysypisko śmieci, a kosztami
    wywozu obciążeni ich właściciele.

    Za usunięcie przedmiotów Zarządca nie będzie ponosić żadnej odpowiedzialności
    materialnej jak i prawnej.

    Niżej podpis jakiejś szychy ze spółdzielni. Czy coś takiego jest legalne?
    To ma jakąś moc prawną? Gdyby ktoś ze spółdzielni zwinął mi (przypięty)
    rower, stojący w kotytarzu piwnicznym, to mógłbym dochodzić swoich praw,
    tzn. zwrotu roweru i/lub wypłacenia odszkodowania?

    --
    Adam Wysocki, Warszawa, PL, GSM 514 710 213, http://www.chmurka.net/
    GG 1234, Grono ID 123, FidoNet 2:480/138, QTH KO02MF, SWL SP5-250730

  • 2. Data: 2006-09-26 19:47:12
    Temat: Re: Spółdzielnia mieszkaniowa, czy to legalne?
    Od: "asterix" <b...@p...onet.pl>

    witam

    > Niżej podpis jakiejś szychy ze spółdzielni. Czy coś takiego jest legalne?

    mysle, ze jest to legalne...
    Pamietaj o tym, ze korytarze to sa jednoczesnie drogi pozarowe i nie moga
    byc zastawiane. A szafy jako elementy palne szczegolnie sa tam niemile
    widziane. Ale to moja prywatna opinia.
    pzdr
    as

  • 3. Data: 2006-09-26 19:56:51
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 26 Sep 2006 21:47:12 +0200, asterix napisał(a):

    > Pamietaj o tym, ze korytarze to sa jednoczesnie drogi pozarowe i nie moga
    > byc zastawiane.

    To racja, ale z drugiej strony zastanawia mnie w jaki sposob spoldzielnia
    ustali wlascicieli tych ruchomosci?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-09-26 23:02:03
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    scream wrote:
    > Dnia Tue, 26 Sep 2006 21:47:12 +0200, asterix napisa?(a):

    > To racja, ale z drugiej strony zastanawia mnie w jaki sposob spoldzielnia
    > ustali wlascicieli tych ruchomosci?

    Nie ustali.
    Wywali na śmietnik wszystko co na korytarzu na własny koszt.

  • 5. Data: 2006-09-26 23:34:20
    Od: gonzo_102 <g...@W...TO.o2.WYTNIJ.pl>

    Dnia Tue, 26 Sep 2006 18:02:03 -0500, witek napisał(a):

    > Nie ustali.

    albo jak ktoś się zgłosi z jakimiś pretensjami w sprawie szafy to go
    obciążą kosztami :)

    --
    pozdr.
    gonzo_102

  • 6. Data: 2006-09-27 01:18:03
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 27 Sep 2006 01:34:20 +0200, gonzo_102 napisał(a):

    > albo jak ktoś się zgłosi z jakimiś pretensjami w sprawie szafy to go
    > obciążą kosztami :)

    A jak sie okaże że w tej szafie było 100 tys. zł to on ich obciąży :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2006-09-27 01:32:17
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    scream wrote:
    > Dnia Wed, 27 Sep 2006 01:34:20 +0200, gonzo_102 napisa?(a):

    > A jak sie oka?e ?e w tej szafie by?o 100 tys. z? to on ich obci??y :)

    A jak razem ze śmieciami wyrzucisz kasę, to pretensje masz do śmieciarzy?

  • 8. Data: 2006-09-27 06:33:04
    Od: m...@g...com

    witek wrote:

    > A jak razem ze śmieciami wyrzucisz kasę, to pretensje masz do śmieciarzy?

    Ale na śmietnik wyrzuca się w celu pozbycia się rzeczy. Na korytarz wystawia
    się w celu przechowania tej rzeczy na korytarzu.

    p. m.

  • 9. Data: 2006-09-28 10:12:38
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Ale na śmietnik wyrzuca się w celu pozbycia się rzeczy. Na korytarz
    > wystawia
    > się w celu przechowania tej rzeczy na korytarzu.

    Ktory do tego nie sluzy. Spoldzielnia moze zgodnie z przepisami ppoż.
    wywiezc wszystko, co na korytarzach zalega - i nic jej za to nie grozi.

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 10. Data: 2006-09-28 10:48:42
    Od: m...@g...com

    Tiger wrote:

    > Ktory do tego nie sluzy. Spoldzielnia moze zgodnie z przepisami ppoż.
    > wywiezc wszystko, co na korytarzach zalega - i nic jej za to nie grozi.

    Wywieźć i przechować i oddać za opłatą tak, ale zniszczyć/wyrzucić - nie.

    p. m.