  • 11. Data: 2002-05-09 17:35:14
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne.
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz"

    Właściwie to nic nie napisał a popluł sobie żółcią.
    Gdybyś zszedł do piwnicy i nażarł się trutki na szczury(na koszt
    społeczeństwa) sprawiłbyś wielki prezent narodowi.Nikt cię niestety
    nie kocha biedku:))

  • 12. Data: 2002-05-09 17:39:59
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. [OT]
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > Użytkownik "miab" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Miabie, napisalem, ze to symptomatyczne:
    >
    > Cytuje: "Poszukujemy calkowicie legalnego rozwiazania problemu lub
    tez
    > rozwiazania, ktore - mimo ze nie jest legalne - nie pociagnie za
    soba
    > kosztow w realizacji, jak rowniez nie grozi powazniejszymi
    > konsekwencjami."
    >
    > 1. Rozumiem, ze wg absolwentow przyspieszonego kursu prawa na
    Akademiach
    > Pierwszomajowych emigracja to rozwiazanie tanie. Nie dziwi mnie to.
    Dla
    > mnie akurat koszt jak sadze bylby dosc wysoki.
    >
    > 2. Ech, ta nieumiejetnosc czytania ze zrozumieniem. To tez typowe
    dla
    > absolwentow przyspieszonych kursow prawa na Akademiach
    Pierwszomajowych.

    No ale z twoich postów wynika że kultury uczyłeś się w
    rynsztoku.Kipisz prostactwem.

    Leszek

  • 13. Data: 2002-05-09 17:41:13
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz

  • 14. Data: 2002-05-09 17:49:16
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > Użytkownik "Leszek" <l...@m...icpnet.pl> napisał w
    wiadomości

    > No, to najwyrazniej pora sie pozegnac.
    > PLONK

    Nie sądzę abyś wiedział kiepie co to słowo oznacza.

    Leszek

  • 15. Data: 2002-05-09 17:51:30
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>

  • 16. Data: 2002-05-09 17:53:56
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>

> [...]
    > Gdybyś zszedł do piwnicy i nażarł się trutki na szczury(na koszt
    > społeczeństwa) sprawiłbyś wielki prezent narodowi.

    A co ty idioto niby o tym mozesz wiedziec? To jest ciekawe.

    > Nikt cię niestety nie kocha biedku:))

    Musze ci patalchu powiedziec, ze zawsze sie czuje nieswojo, kiedy jakis
    agresywny kretyn twojeggo pokroju probuje stwarzac wrazenie, ze pasal ze
    mna krowy i np. mi mowi, ze nikt mnie nie kocha, niczym stary fumfel
    przy piwku.

    Zjezdzaj do filtra, cwoku.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz

  • 17. Data: 2002-05-09 17:55:47
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz"
    > Użytkownik "blad" <b...@W...pl> napisał w wiadomości

    blad, ciebie tez prewencyjnie wrzucam do filtra po wystepach niejakiego
    Leszka. Ani ty, ani on raczej tu prochu w trej dyskusji nie wymyslicie.

    Szkoda, bo watek moglby byc IMO ciekawy.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz

  • 18. Data: 2002-05-09 17:59:17
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    > Leszka. Ani ty, ani on raczej tu prochu w trej dyskusji nie
    wymyslicie.

    > Szkoda, bo watek moglby byc IMO ciekawy.

    A nie mówiłem!!!!!!!!Nie wiesz przygłupie co to plonk.Jeśli ja
    skończyłem akademie pierwszomajowa to co ty kończyłeś buraku?

    Leszek

  • 19. Data: 2002-05-09 18:01:52
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

> [...]
    wiadomości

    > Aha. Ciekawe gdzie ty sie uczyles kultury, he, he ... Proponuje,
    > zebyscie sobie podyskutowali z bladem o logice Kalego, on chyba lubi
    ten
    > temat - jak rowny z rownym.
    >
    > Sluchaj, troszke mi sie sypie OE i nie dziala mi czasem KF, nie wiem
    > dlaczego. Czy moglbys juz nie pisac w tym watku? Juz mnie obrzuciles
    > gownem, napisales o trutce i ze nibyt popzytek z trego bedzie, ze
    nikt
    > mnie nie kocha. Swietnie. Odpusc sobie dalsze listy, dobrze?

    Sądząc z pisowni a co za tym idzie twojego podniecenia się wydaje mi
    się że odnowiła ci się starannie maskowana choroba psychiczna.Nie
    emigruj! Lecz się!!

    Leszek

  • 20. Data: 2002-05-09 18:03:19
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>