eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. › Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. [OT]
    From: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. [OT]
    Date: Thu, 9 May 2002 19:41:13 +0200

    Użytkownik "miab" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:abeape$qr4

    > Urzekla mnie Twoja proletariacka bezposredniosc.

    Miabie, napisalem, ze to symptomatyczne:

    Cytuje: "Poszukujemy calkowicie legalnego rozwiazania problemu lub tez
    rozwiazania, ktore - mimo ze nie jest legalne - nie pociagnie za soba
    kosztow w realizacji, jak rowniez nie grozi powazniejszymi
    konsekwencjami."

    1. Rozumiem, ze wg absolwentow przyspieszonego kursu prawa na Akademiach
    Pierwszomajowych emigracja to rozwiazanie tanie. Nie dziwi mnie to. Dla
    mnie akurat koszt jak sadze bylby dosc wysoki.

    2. Ech, ta nieumiejetnosc czytania ze zrozumieniem. To tez typowe dla
    absolwentow przyspieszonych kursow prawa na Akademiach Pierwszomajowych.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz