1. Data: 2002-05-09 08:36:53
Temat:podatek dochodowy a renta rodzinna
Od:"Jar0" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej !
W firmie dostałem papierek do podpisania stwierdzający, że ów firma posiada
prawo do pomniejszania zaliczki na poczet podatku dochodowego pod warunkiem
(jeden z punktów) cyt. "nie otrzymuję emerytury lub renty, w tym również
renty rodzinnej na rzecz małoletnich dzieci" .....
I teraz moje pytanie : dostaję rentę rodzinną po ojcu - nic nie stoi na
przeszkodzie, abym podpisał ten 'świstek' ?????

Z góry dzięki za odp.
Jarek ..

2. Data: 2002-05-09 09:55:47
Temat:Re: podatek dochodowy a renta rodzinna
Od:<b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I teraz moje pytanie : dostaję rentę rodzinną po ojcu - nic nie stoi na
> przeszkodzie, abym podpisał ten 'świstek' ?????
Pisz zgodnie z prawdą, dzieki temu nie będziesz musiał dopłacać 30 kwietnia za
rok. A chodzi o to aby w dwóch miesjcach potrącać kwotę wolną od podatku ...
Pracodawcy nic do tej kasy ... zastrzeżenia może mieć jedyne orgran wypłacający
rentę ... coś słyszałem o obniżce 20%.
Jak nie przekażesz wiernie prawdy - nadgorliwy urzędnik może zauważyć złe
spływanie zaliczek podatkowych ... co może rodzić konsekwencje w odetkach
podatkowych i jakimś mandacie.
Pozdr.
BB

3. Data: 2002-05-09 10:51:21
Od:"Joanna" <l...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi o ulgę podatkową, rocznie przysługuje 518,16 a wiec 43,18
miesiecznie. Jezeli straci ci to ZUS i pracodawca masz zanizona zaliczke
podatkowa a to juz wykroczenie...