  • 1. Data: 2002-05-09 10:27:22
    Temat: Działalność gospodarcza w miejscu zamieszkania
    Od: "Arkadiusz Piotrowski" <a...@p...com.pl>

    Prowadzę działalność gospodarczą w miejscu zamieszkania, zajmuje się
    sprzedażą płyt Cd oraz opakowań na płyt, czasem części komputerowe.
    Mieszkam w domku jednorodzinnym, pokój mam na poddaszu. Zakupiony towar
    trzymam w swoim pokoju oraz na dole w werandzie gdzie mam mały sklepik. Czy
    podczas kontroli z US wskazuje gdzie jest składowany towar zakupiony na
    FVAT, i nie powinno ich interesować że w pobliżu komputera mam płyty do
    własnego, prywatnego użytku tak samo jak brat w swoim pokoju? Jak to
    oddzielić? Czy np zakupione materiały biurowe też muszą być na widoku czy
    mogą być w szafce? :)
    I jeszcze jedno pytanie z ciekawości: czy kontrola musi się "zapowiedzieć",
    czy też może wejść w każdej chwili, czy muszę być obecny?
    Osobiście nie mam się czego obawiać, ale chciałbym być przygotowany.

    Pozdrawiam Grupowiczów!

    --
    << Arkadiusz Piotrowski <---------> e-mail: i...@a...com.pl >>
    << ICQ: 10304552 <---------> SMS Plus GSM: +48607550438 >>