  • 61. Data: 2002-05-15 12:22:39
    Temat: Re: Spis powszechny - pozeganie z watkiem i z forum
    Od: "Piotr 'Lodek' Hosowicz" <p...@b...pl>

    Witam,

    Dziekuje serdecznie osobom, ktore odpowiedzialy ad meritum na moje
    zapytanie. Przykro mi, ze wyszla z tego watku taka obora, wplyw na to
    mialem niewielki.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr "Lodek" Hosowicz

  • 62. Data: 2002-05-15 16:42:38
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Piotr 'Lodek' Hosowicz"
    > Witam,
    >
    > Dziekuje serdecznie osobom, ktore odpowiedzialy ad meritum na moje
    > zapytanie. Przykro mi, ze wyszla z tego watku taka obora, wplyw na
    > mialem niewielki.

    No ale gdyby nie grupowicze żyłbyś nadal w nieświadomości.A tak
    przynajmniej wiesz że zdrowie psychiczne szwankuje.

    Leszek

  • 63. Data: 2002-05-15 16:44:52
    Temat: Re: Spis powszechny: jak spuscic ich z szumem wodospadu. Pilne. [OT]
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    > Ha, ha ... Ty jestes widze z tych "normalnych wg Leszka". Ostatnio
    pisal
    > zreszta cos o schizofrenii - dobrze ze sie odezwales, Alter Ego.
    > Pogadajcie sobie o tym.
    >
    > Slowo daje, to sie nadaje na prhn.
    >
    > No, dobra, zaczyna sie robic nudno, wiec sie zmywam z watku.
    >
    > --

    A już myślałeś że tylko ty jesteś "normalny".Typowe dla
    schizofrenika.Wez wydrukuj wszystkie posty w tym wątku i wal z
    wydrukami do lekarza.Ułatwi mu to pracę.

    Leszek