  • 1. Data: 2002-05-10 07:28:01
    Temat: Spis powszechny
    Od: "WeSuL" <S...@r...pl>

    Witam!

    Wczoraj rozmawialem z rachmistrzem (moim znajomym) i od niego dowiedzialem
    sie, ze nie moge odmówic poddania sie ankiecie. Troche trudno mi w to
    uwierzyc, bo IMHO jest to spore ograniczenie swobód obywatelskich. Czy tak
    jest w rzeczywistosci? I co mi grozi jesli jednak nie poddam sie
    ankieterowi?

    --
    Pozdrófka WeSuL

  • 2. Data: 2002-05-10 07:29:15
    Temat: Re: Spis powszechny
    Od: "Jola" <s...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "WeSuL" <S...@r...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > uwierzyc, bo IMHO jest to spore ograniczenie swobód obywatelskich. Czy tak
    > jest w rzeczywistosci? I co mi grozi jesli jednak nie poddam sie

    Z tego co slyszalam wczoraj, w telewizji , to nawet do 5 tys. PLN kary....

  • 3. Data: 2002-05-10 09:08:54
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    > Z tego co slyszalam wczoraj, w telewizji , to nawet do 5 tys. PLN
    kary....

    Podobno nie trzeba wpuszczać rachmistrza do domu, tylko samodzielnie
    wypełnić formularz i wysłać (nawet emalią). Czy ktoś zna szczegóły?

    ERY

  • 4. Data: 2002-05-10 09:16:37
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "WeSuL" <S...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Czy tak
    > jest w rzeczywistosci? I co mi grozi jesli jednak nie poddam sie

    A to że będąc zdrowym trza do woja iść to nie spore ograniczenie
    swobód obywatelskich?

    Leszek

  • 5. Data: 2002-05-10 09:34:21
    Od: PaweŁ N <n...@g...pl>

    On Fri, 10 May 2002 11:08:54 +0200 "ERY" <e...@p...gazeta.pl> wrote:

    > Podobno nie trzeba wpuszczać rachmistrza do domu, tylko samodzielnie
    > wypełnić formularz i wysłać (nawet emali?). Czy kto? zna szczegóły?
    >
    > ERY

    Dementuję te pogłoski, nie można wysysłać e-mailem. Rachmistrz musi odebrać
    dokumenty osobiście i je sprawdzić. Zresztą odradzam samospis. Tobie zajmie to
    ok 1,5 godziny a rachmistrzowi ktory jest przeszkolony i zorientowany jedynie
    30 minut.

    Paweł Niemiec
    Miejskie Biuro Spisowe
    Wrocław
    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    "Łatwiej zacząć niż skończyć" <Plant>

  • 6. Data: 2002-05-10 12:17:07
    Od: "Pawel Jankowski" <k...@f...onet.pl>

    Leszek napisał(a) w wiadomości: ...

    >Użytkownik "WeSuL" <S...@r...pl> napisał w wiadomo?ci

    >A to że będ?c zdrowym trza do woja i?ć to nie spore ograniczenie
    >swobód obywatelskich?

    Akurat pojscie do wojska jeszcze czemus sluzy - mozna je traktowac jako
    element systemu zapewnienia bezpieczenstwa zewnetrznego panstwa.

    Czemu sluzy spis powszechny?

    Pozdrawiam
    Pawel Jankowski

  • 7. Data: 2002-05-10 12:51:28
    Od: "Alter Ego" <U...@w...pl>

    > Akurat pojscie do wojska jeszcze czemus sluzy - mozna je traktowac jako
    > element systemu zapewnienia bezpieczenstwa zewnetrznego panstwa.

    Ty tak na serio, czy jaja sobie robisz?

  • 8. Data: 2002-05-10 16:13:29
    Od: "WeSuŁ" <S...@r...pl>

    Witam!

    > A to że będąc zdrowym trza do woja iść to nie spore ograniczenie
    > swobód obywatelskich?

    Jest! Ale całe szczęście występuje tylko w tak zacofanych krajach jak Polska
    i mam nadzieje, że niebawem się to zmieni.
    --
    Pozdrófka WeSuŁ

  • 9. Data: 2002-05-11 08:27:11
    Od: "Krzysiek M." <c...@g...pl>

    > Podobno nie trzeba wpuszczać rachmistrza do domu, tylko samodzielnie
    > wypełnić formularz i wysłać (nawet emalią). Czy ktoś zna szczegóły?
    >
    > ERY

    Odpowiedź jaką dostałem z GUS /na ww. pytanie/ :

    "Biuro Spisów GUS uprzejmie informuję, że nie ma takiej możliwości aby Pan
    wypełnił formularze spisowe wydrukowane z Internetu, ponieważ formularze
    wykonane są na specjalnym papierze (posiadają paski kodowe) i dlatego
    dostarczone mogą być jedynie przez rachmistrza."

    Dodam tylko, że pytanie wysłałem e-mailem.

    Krzysiek

  • 10. Data: 2002-05-11 11:00:03
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"WeSuŁ" <S...@r...pl>
    >Jest! Ale całe szczęście występuje tylko w tak zacofanych krajach jak Polska
    >i mam nadzieje, że niebawem się to zmieni.
    Podatki są wszędzie i nic nie wskazuje by miało się to zmienić...