  • 11. Data: 2002-05-11 11:13:12
    Temat: Re: Spis powszechny
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"WeSuL" <S...@r...pl>
    >Wczoraj rozmawialem z rachmistrzem (moim znajomym) i od niego dowiedzialem
    >sie, ze nie moge odmówic poddania sie ankiecie. Troche trudno mi w to
    >uwierzyc, bo IMHO jest to spore ograniczenie swobód obywatelskich. Czy tak
    >jest w rzeczywistosci? I co mi grozi jesli jednak nie poddam sie
    >ankieterowi?
    No i czy można opowiadać bajeczki ?

  • 12. Data: 2002-05-11 18:34:43
    Od: WeSuŁ <S...@r...pl>

    Witam!

    >No i czy można opowiadać bajeczki ?

    Podobno musisz uczestniczyć w tym spisie, ale dane jakie podasz nie muszą
    być
    prawdziwe.

    --
    Pozdrófka WeSuŁ
    P.S. Nie pisz proszę w HTMLu

  • 13. Data: 2002-05-11 18:36:10
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    WeSuŁ wrote:

    > Witam!

    > Podobno musisz uczestniczyć w tym spisie, ale dane jakie podasz nie muszą
> [...]

    To przeciez nie jest tak.
    Jezeli rachmistrz ma status osoby publicznej ale i urzedowej
    to udzielane informacje maja forme oswiadczenia = oswiadczenia
    skladanego pod przysiega
    a zatem skladajacy oswiadczenie zapewnia o ich zgodnosci ze stanem
    faktycznym i prawdziwosci.
    Odpowiedzialnosc za skladanie falszywych oswiadczen jest dorozumiana,
    dokladnie tak jak przymus udzialu w spisie, opisany przez rachmistrza z
    grupy i wedlug niego zagrozony grzywna 5000 zl.

    Jacek

    --
    Projektowanie optymalnych rozkrojow blachy, skory, szkla, tkanin,
    drewna. True Shape Self(EGO) Nesting Technology world-wide.

  • 14. Data: 2002-05-13 07:40:44
    Od: "Pawel Jankowski" <k...@f...onet.pl>

    Alter Ego napisał(a) w wiadomości: ...

    >Ty tak na serio, czy jaja sobie robisz?

    teoretyzuje :)

    PJ

  • 15. Data: 2002-05-14 22:31:46
    Od: "Plonk" <...@o...pl.invalid>

    >"WeSuŁ" <S...@r...pl>
    >Podobno musisz uczestniczyć w tym spisie, ale dane jakie podasz nie muszą
    >być
    >prawdziwe.
    A Marsjanie świecą :-))) Ustawa mówi o obowiązku podania danych
    prawdziwych. Nie zauważyłem tylko sankcji.
    >--
    >Pozdrófka WeSuŁ
    >P.S. Nie pisz proszę w HTMLu
    Nie wystarczy, że Ty tak robisz ???

  • 16. Data: 2002-05-15 08:42:34
    Od: "preon" <p...@g...pl>

    Stary, przestań pisać w htmlu.

  • 17. Data: 2002-06-09 12:06:52
    Od: leh <l...@...pl>

    "Pawel Jankowski" <k...@f...onet.pl> skribis:

    >Czemu sluzy spis powszechny?

    Poznaniu Polakow aby lepiej planowac.

    Pozdrawiam, Leh
    --
    Ciekawa strona: <http://blueheaven.prv.pl>
    Wszystkie twierdzenia sa w pewnym sensie prawdziwe, w pewnym sensie falszywe,