  • 1. Data: 2009-04-01 08:45:02
    Temat: Specjalista od prawa autorskiego.
    Od: usenet user <usenet_user_usun@usun_op.pl>

    Witam,

    poszukuje prawnika znajacego zagadnienia prawa autorskiego w zakresie
    fotografii. Gdyby jeszcze mial wiedze prawna na temat modelingu byloby
    znakomicie. Lokalizacja kancelarii nieistotna.
    No i zeby nie bral 300$ za godzine :-)

    Mozecie kogos polecic?

    u.u.

  • 2. Data: 2009-04-01 11:08:59
    Temat: Re: Specjalista od prawa autorskiego.
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    usenet user wrote:
> [...]
    > fotografii. Gdyby jeszcze mial wiedze prawna na temat modelingu byloby
    > znakomicie. Lokalizacja kancelarii nieistotna.

    a czego Ci dokładnie trzeba?
    bo staram się dość intensywnie wnikać w zagadnienia ze względu na moją pracę
    ;]

    napisz na priva

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-04-01 16:37:27
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    usenet user pisze:

    > Mozecie kogos polecic?
    >
    > u.u.
    Możesz pisać na prv, przez stronę w stopce.

    --
    Szukam nowej sygnaturki, a skończył mi się żeń szeń.

    Roman Rumpel skype: rumpel.roman
    www.rumpel.pl

  • 4. Data: 2009-04-03 10:21:29
    Od: causa1980 <p...@g...com>

    On 1 Kwi, 10:45, usenet user <usenet_user_usun@usun_op.pl> wrote:
> [...]
    > fotografii. Gdyby jeszcze mial wiedze prawna na temat modelingu byloby
    > znakomicie. Lokalizacja kancelarii nieistotna.

    Napisz proszę na prywatny adres. Postaram się pomóc. I nie kasuje
    300$:)

    Pzdr